Monday, July 18

Long, Long Time Ago In A Galaxy Far Away...

In the mood for Warning by SS501

lama dah tak menaip blog ni. dah takde idea. sebenanye ade, tapi idea ngutuk orang la. kalu aku asyik letak entry pasal ngutuk orang tak beh la pulak kan. harharhar :p

daku baru je start nengok citer wonderful life (korea). wonderful life (jepon) tu baru nengok sikit2, selalu terlepas nengok sebab sabtu je mesti ade hal. tapi suka la sorimachi dalam citer tu... kakkoiii~!!! heh okeh pasal wonderful life korea pulak ni. pelakon utama: yujin ses (loving you) ngan kim jaewon (my love patzzi), supporting actors han eunjung (full house) ngan lee jihoon (hah... ntah citer ape dia blakon sebelom ni aku pun tatau. yg tau dia ni penyanyi je). baru nengok sampai cd 3 (ye chia pinjam cd kawan dia) tapi tak sempat nak sambung sebab chia dah bawak balik hostel. jadi kena la bersabar sampai minggu depan. jalan citer dia tipikal cite korea sekarang ni, kawin dulu baru berchenta. dalam cite ni diorang dapat anak dulu baru kawen. harharhar. jadi daku ni baru je nengok sampai episod diorang baru nak kawen. lepas tu... kena tunggu minggu depan la. tu pun kalau chia balik. kalau tak... kena tunggu fadi la. nak buat camne, clubbox aku buat hal pulak. bengong tul.

cite lain pulak. hmm pasal apprentice 3 pulak. hahaha puas ati aku ari ni erin klua. dulu masa ushar2 web A3 ni aku ingat lambat lagi erin ni nak klua. rupenye awal jugak harharhar :P. dengan tidak mengushar web itu lagi, daku berharap lepas ni chris plak klua. menyakitkan hati je. angie patut kekal lama sikit... top 4 ke kan. dia bagus tu. tapi hari ni punye episod memang dia teruk ah. donmain donmain! aku sokong dia dari belakang. orang lain lagi yang aku sokong (walaupon dah tau final 2 - tapi result takmo tau!!!) ialah alex. harhar.

ape lagi yer. oh ye. aku dl citer eyeshield 21 pulak. anime la anime. sekarang ni baru sampai episod 13. baru je siap dl tadik. citer ni pasal american football. ha ha tatau kenapa aku minat betul nengok anime sukan ni, tapi tak pernah nak menginvolvekan diri dalam acara sukan. menarik jugak cite dia bila dah nengok tu. ape lagi ye anime baru yg aku dl? rasenye tu je.

wokeh la. mau nengok citer 'we're dating now' pulak. suka nengok chaerim + ksw + so jisub dalam tu harharhar!

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: