Wednesday, September 10

Kebosanan di Opis

In the mood for jalan2 buat pasal.

Bosan sungguh... Bukannye tak de keje pun. Ni sementara nak tunggu email dari Syukri sebab nak kena hantar report. Selagi dia tak hantar email tu selagi tu laa aku tak leh nak hantar report.

Gehhh.

Jadi dalam pada aku tengah aku rajin nak menaip entry ni aku taip je la kan.. karang2 dah balik rumah malas pulak nak menaip. Alah menaip ni pun dari kiosk, bukannye dari terminal sendiri. Hmm.

Tengah bosan2 ni bukak la balik archive aku tahun 2003. Baca balik entries lama. Huhh... rajin betul menaip taim tu. Sebenanye kalau laa kat terminal sendiri buleh nak blogging semua, hari2 aku apdet. Ni setakat Twitter je, tu pun update dari Citrix sebab CWD takley masuk Twitter ni pun. Hahaha.

Ape nak citer? Banyak sebenarnye nak citer. Tapi tu la tiap kali depan keyboard musti kena writer's block punye. Hampeh dak? Terkubur la niat nak menaip novel untuk menjana pendapatan tambahan. Jadi dah alang2 kat kiosk ni baikle aku menaip sesikit, so that tak de la bersawang je blog aku nih hahahaha.

Oh ye, aku jugak ade menerima several awards dari Anis.. Thanks yer Anis. Cuma aku ni maleh sket nak mengopi links tersebut. Maklomlah bukan kat pc sendiri. Cakap pasal pc sendiri ni, pc aku yang kat rumah tu akan menyambut 1-year anniversary tak berrepair. Ye tahniah tahniah kepada aku yang malas ni.

Hmm okeh laa.. aku nak balik ke tempat asalku... nengok Syukri dah antar email dia ke belom. Kalau dah, bulehla aku send the report dan pergi solat terawih heh heh.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: