Tuesday, December 9

The Second Day Of My Working Life

hullo... pejam celik pejam celik dah pun masuk hari kedua aku prektikel. tempat prektikel: desa pandan. nama kampeni: edaran. gaji: rm300. buat keje: system dev. huwaaargghhhh~! dah la dah disalahertikan ssl... huuu sedeh sedeh dah org pandang rendah kat aku. ni yang nak amek ccnp cepat2. so det bila dah ade ccnp baru la buleh keje dengan betul2 dan mendapat gaji yang betul2. betul tak? hai la hai lepas ni nak kena buat surat pulak nak mintak cuti for 4 sabtus. ape lagi nak exam la kan. tapi tetiba plak budak menta tu cakap diorang lain takmo amek exam taim tu. nak amek taim lain pulak. hai lahai. ni nak kena tanye khairul bila dia nak amek ccna dia. kot la buleh amek exam sekali. haishh dia ccna aku ccnp la. tak de la sama. and hopefully buleh amek xm lain selain bsci dulu. haiiii tensi tensiiii

budak comel yg aku suka ushar dulu tu dah ade gopren sebenanye. huuu serumah ke ape ngan gopren dia tu? kalau ye pun lantak dia la. bukan melayu pun hahahaha~! kalau melayu tu mmg aku menyesal la minat nengok dia dulu. hoh!

tu je la buat masa ni. tak de idea nak ngarut2 lain. nak update part fowed plak.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: