Tuesday, December 30

blogging time before semayang asar...

heh heh... saje je nak menaip. nampak busy sikit. kalau aku menaip kat word karang orang pun pelik sebab macam buat karangan. tapi menaip dalam notepad pon nanti orang ingat aku nak menaip email. heh payoh la ni duduk kat depan where people can easily see what i'm doing. anyhow abaikan je mereka. sekarang ni diorang2 ni tengah berborak macam tak de keje. ntah2 memang takde keje kot. tu yg relek2 je. biase la lelaki ni, kalau dah berkumpul ramai2 macam perempuan jugak. mengumpat jugak. heh! buktinye ade kat sebelah ni je.

hmm semalam berjaya mendunlut hampir kesemua streaming yg ade pada website ajl. eksep juara lagu 96. lagu siti tuh. hah! mesti takmo kasi aku dload. tapi lom try lagi boleh ke tak nak bukak n view terus (apekemende aku taip ni hahahahaha) jap aa nak test. hmm memang tak buleh nak bukak. takpe la abaikan saje. tapi kalau buleh, nak le buleh bukak sebab nak cukupkan koleksi aku kan. huuu... dah tu bila pulak nak letak yg kelmarin nyer ajl.. dah letak karang buleh la nak burn. maklumlah nak beri laluan kepada avi naruto muhehehe (balik karang kena burn cepat2 sebelom dload yg seterusnye)

ape lagi. oh... today's the 1st time aku rase bubur ayam mcd. tak rasa sangat. maybe bila idung aku dah betul balik try lagik sekali la ek. payah la bila idung buat hal macam ni. huhuhu bila la aku nak sembuh. emm terpk lak pasal plan aku pada 2 minggu yg lalu. bila nak startnye? dah la tido lambat. kalu tido awal takpe jugak. tapi kalau aku start je nescaya buleh tido awal on that day (not the nite before la kan heh heh) hopefully i can be serious about doing that thang.

emm ape lagi ape lagi... tak de dah kot. dah la ek. dah buleh semayang asar muheheh ciao :D

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: