Sunday, June 26

LifeLogger 360º

In the mood for Houkiboshi by Yun Ha (:D)

yatta! finally dapat jugak invitation untuk join 360º. seronot seronot. tapi oleh kerana aku belom set up ape2 lagik, jadi aku punye 360º ni aku simpan elok2 dulu. nanti la bila dah tak beta version, aku letak url. yang pastinye, aku memang dah lama tunggu nak dapat invitation ni, sejak memula enda tulis pasal 360º ni la. bape kali tah aku mendaftarkan nama aku untuk dapat invitation ni je.

daku juga sudah ade lifelogger. hahaha takde la sakan aku mengambil gambar dan meletakkannya di sana. malas la nak guna fotopages sebab kena aplod satu satu. nak guna dotphoto pun malas sebab layout page dia tak beh. jadi, alang2 dah ade phone yang buleh anta mms ni, daku pun menggunakanlah peluang ni dengan sasuke hati harharhar :P

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: