Sunday, October 9

Rising Sun Punye Komen

In the mood for Rising Sun by 東方神起 (동방신기/Dong Bang Shin Gi)

hahhhhhhhhhh

tak puas aku nengok mv rising sun (ade kat entry bawah tu kalau nak nengok) walau banyak jugak part (dlm mv) yang tak beh... lagi2 part 'somebody talk' tuh. gile hancus la sebab tak beh sangat part tu (dlm mv). tapi overall aku suka la. lagi2 ade jaejoong menari (walaupon cuma olok2 je sebab dia eksiden ari tu)

taaapiiiii... performance dia aku suka sangat!!! sebab dance dia memang beh dan sharp (even for that changmin yang tak reti nari sangat tu). kalau pasang perf tu, mau sampai kensel nengok anime yg baru dl. sebabnye on repeat like so many times. kadang lepas ristat pon pasang lagi perf tu harharhar :P dah lama tak macam ni (eh ye ke... tak de la. masa boa punye perf girls on top ngan moto pun cam ni gak... tapi tak de la ekstrem gile harhar :P) even miki pun beh jugak nari dia. changmin comel!! xiah pun comel!! cuma kechiwa la sebab jaejoong tak nari sama (reason: ade kat paragraf atas). yuno seperti biasa la, dance gempak.

pasal lagu pulak.. aku rase ni la lagu dbsk yang aku paling suka. b4 ni lagu the way u are. current ranking: 1. rising sun, 2. the way u are, 3. tri-angle. lagu lain buleh baibai. harharhar :P

dah. lepas ni nak nengok peach girl lak. taiwanese live action version.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: