Saturday, October 15

Saya.Bosan.Gilak.

In the mood for nothingness

haii bosannye... bosan yang teramat bosan. semalam (jumaat) cuti lagik, tak buat ape2 lagik. kononnye nak gi klua berbuka puasa ngan cik dalism (wait.. i feel like i've type this very sentence before.. deja-vu!), tapi dah adekku pulak balik, jadik kensel nak bukak posa ngan dia. hai lahai. takpelah. jeans aku pun masuk mesen semua. tak dapek nak buek apo laie (eventho aku buleh je nak pakai baju kurung, but what the heck? bukannye balik keje pon). tapi terkilan la jugak tak dapek nak gi terawih kat mesjid klcc... lepas ni dah takde pluang dah, considering the fact that my worktime is currently 3pm-12am malaysia time.

ape ye aktiviti aku lepas bangun tido tadi siang... hmm.. basuh jeans, buang sampah, kemas pinggan2 yg bersepah (ade orang tak posa hari ni - bukan aku ha!!), basuh pinggan, tanak nasik, buat nasik goreng... oh not to forget most of the time in front of my pc (which has this lame keyboard and small hd space.. yargh!! **was thinking to put some swear words tapi considering sekarang ni bulan posa heh tahan je la**), eventho not dloading anything... oh ade Y!M jap ngan azi. hah! bebdak klasmet sekolah rendahku nak buat tour raya la pulak... hampeh dok ada. tapi bila pikir.. tak pernah pulak aku mengajak diorang raya kat rumahku harharhar keji sungguh. isk dah la dapat cuti 2nd raya je. gaban la. roger gaban!!!! tensi aku.

aja msg aku tadik, cakap queue decd high hari ni. harharharhar gelak setan la pulak! nasib la ko gopal. bila lagi aku nak pedajalkan ko. selalu ko je pedajalkan aku. ni nextwik ko cuti lagi kamis jumaat. pedajal aku lagi le tu kirenye. tapi aku no hal.. 50 items in the queue, no sweat! diarise je untuk next week harharhar (yaa aku memang keji). ha pastu.. fdnite (fd stands for first direct okay, malas ah nak kaver2 lagi nama opis aku ni) tukar theme pulak dah. mujur la aku tak carik kain lagi nak buat baju english style (as if pun aku nak gi menempah :P~~~). sekarang nak buat star galaxy ke ape pulak. sibbaik bukan starwars, lorat gilo la kalau starwars. aku ade idea dah nak pakai camne. takmo cakap je. harhar :P yg pasti memang murah le. tak de aku nak pk klua duik banyak2 beli kain semua.

dah lepas ni nak lipat kain pulak sambil nengok naruto. tapi in order to make that happens, i have to restart my pc. tapi tgh laju dl densha otoko!! huuu. decisions decisions.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: