Sunday, April 23

Alkisah.. Bukit Tinggi Trip

Winamp playin' Lonely No More by Rob Thomas

malas nak taip panjang2. paste je la conversation ngan cikLanfearForsaken11.


Show Recent Messages (F3)

CikLanfear: aloo
CikLanfear: gambo trip mana nih?
dB: bukit tinggi
dB: baru balik ptg tadik
CikLanfear: amoiiii
CikLanfear: beshnyer gi bukit tinggi
dB: hahahaha
CikLanfear: aku every week gi bukit tinggi
dB: bukan besh
dB: horror
CikLanfear: gi tesco beli barang
CikLanfear: hahaah
CikLanfear: apsal horror plak nih?
dB: sampai tobat takmo gi lagik
CikLanfear: laa apsal??
dB: ni bukit tinggi kat sebelah genting la
CikLanfear: hehe
CikLanfear: tau laaa
CikLanfear: apsal horror weh
dB: heh
dB: alkisah.
dB: ....
dB: kitorang pegi naik keter CikDal - auto
CikLanfear: aa okay
dB: biase la kalau naik bukit auto sokmo fail
dB: tak kisah la janji sampai
dB: tapi sampai kat bt tinggi resort je la
CikLanfear: hehe.. selamat sampai..
dB: dah tu ptg semalam lepas sampai kitorang naik lagi ke atas.
dB: steep giler. lagi la fail. tapi berjaya jugak
dB: tapi bila klua keter baru terbakar. ekzos la kot sebab tekan minyak beriye
dB: eh bukan baru tapi bau
CikLanfear: hm.. probably the tayar yg berbau kut...
CikLanfear: tuh biasa aku kena time naik genting dulu
CikLanfear: then what happen?
dB: nak turun dah. CikDal call kawan dia tanye turun gear bape
dB: maklom lah baru 1st time bawak keter kawasan highlands
dB: kwan dia bilang, 4 pun ok.
dB: guess what happened
CikLanfear: haa ape jadik...?
dB: ok sebelom tu
dB: CikPaa suh aku pakai seat belt sebab aku belom pakai.
dB: pastu bila aku tarik dia takmo pulak keluar
dB: horror kejap, sebab ye la nak turun bukit.
CikLanfear: pulak dah..
dB: lepas tu CikPaa try tarik (sbb dia blakang aku) banyak kali jugak baru nak klua.
dB: taim tu CikDal dah start turun dah,
dB: sekali kereta laju giler.
dB: panik
dB: aku dah macam, CikDal ko takyah tekan minyak, dia ckp dia mmg tak tekan langsung
CikLanfear: iskk.. suspen aku nih
dB: pastu CikTik cakap aik main2 la ngan brake tu, dia cakap dia tekan tak lepas tu
dB: aku cakap, tekan abihs, dia cakap dah sehabis tekan tu
dB: pastu tau2 la.. jalan dah macam ulor.. kitorang semua menjerit gabra
dB: dah la makin laju
CikLanfear: ya Allah...
dB: sekali tu dekat jalan yg steep giler.. hampir2 nak langgar divider belah aku
dB: secara otomatik aku pegang stereng, pusing sebelah sana
dB: pastu sebab sudden pusing, hampir2 terbabas sebelah CikDal
CikLanfear: isk ko nih.. apsal pi sentuh stereng plak.. syian CikDal..
dB: takde.. dia pun gabra giler
dB: sikitttt lagi nak kena
CikLanfear: aku faham..
CikLanfear: aku faham keadaan ko ngan CikDal..
dB: hahahahaha
CikLanfear: i would do the same thing pun..
CikLanfear: immediate reaction
dB: pastu jalan pun dah kurang steep pun
CikLanfear: hehe
CikLanfear: aa okay
dB: jadik boleh dikawal balikl
dB: sekali ade keter kat depan, laju pulak
dB: sib baik tak langgar
dB: bila dah sampai kat jalan rata nengok2 berasap dua tayar depan
dB: horror siot
CikLanfear: itu tak kira keta auto..
CikLanfear: manual pun bleh berasap tayar
CikLanfear: aku pernah kena masa naik genting ngan family aku..
CikLanfear: tuh ayah aku yg drive
CikLanfear: so.. ko bleh scratch hollowman nyer experience ngan charade from top of the list laa yek?
dB: tell me about it
CikLanfear: hhe
CikLanfear: brek takde masalah kan..?
dB: mmg near death exp
CikLanfear: cuma mmg laju masa turun laa
dB: tatau la.. maybe ade kot.. aku siap pesan CikDal balik trus antar servis
CikLanfear: aa okay
dB: aa pastu bila dah semua kluar keter sebab hati berdebar2 aku cite la balik dari pandangan mata aku
dB: pastu buleh dia cakap dia tak pasan langsung aku pegang stereng. just imagine how horrified she was.
dB: pastu syukur gile masa kitorg laju giler takde keter sejibik pon
dB: CikTik dah macam, 'aku dah penat tekan imaginary break'
dB: CikFad pulak horror sebab lain
CikLanfear: memcm laa sumer duk fikir
CikLanfear: haa CikFad ngape plak
dB: dia kan suka mende2 cam rollercoaster, etc.
dB: pastu dia cakap, kenapa aku tak horror langsung? dengan nada horror
dB: tak de perasaan
CikLanfear: laa eh... budak nih
dB: tu laa
dB: tapi betul dia horror, siap cakap kalau jadik kat dia camne la
dB: i mean kalau dia yg bawak keter
CikLanfear: dia horror sebab dia tak horror laa ni yek..
dB: dah la bawak reckless tu pompuan tu
dB: yap
CikLanfear: memcm laa budak nih
dB: tu la
CikLanfear: eh.. CikFad dah drive yek
CikLanfear: aku tau dia mmg ade lesen
dB: pastu kitorang semua contact mengontact la sesape setelah kurang berdebar
dB: yap dia ade lesen dah. setelah dah mati 3,4 tahun gitu
CikLanfear: hehehe
dB: pastu sebelom nak balik tadi ye ye CikDal tanak bawak
dB: tapi apekan daya yg lain semua reti bawak manual je.
CikLanfear: sian CikDal.. tdah trauma dah..
CikLanfear: laa iskk korg nih
dB: mmg trauma abih
dB: semua orang
CikLanfear: 5 org pegi.. sorg jek yg drive??
dB: nasib baik masa turun ade jalan alternatif yang kurang steep
CikLanfear: kesian kesian....
dB: mmg kesian
CikLanfear: takpelah..
CikLanfear: korg dah selamat sampai umah dah..
CikLanfear: haa
CikLanfear: sape org pertama ko call???
CikLanfear: macik sibuk nak tau nih
CikLanfear: hahah
dB: dah la balik aku jadi copilot, cakap dia gear mana nak guna , brake kat mana before belok etc.
dB: hahaha
dB: aku tak call sesape sebab aku tatau sesape bawak auto selain dari mamat yang aku benchi giler sekarang ni
dB: aku msg dia la tapi
CikLanfear: laa haii....
CikLanfear: mamat benchi ler plak
dB: dia balas bila aku tgh semayang maghrib, dalam 2 jam lepas kejadian
CikLanfear: hahahha
CikLanfear: balas jugak yek
dB: (tp aku bukan binchi dia sebab tu la)
dB: dah la msg dia tu, aku dah agak nada dia camne
dB: irritating betul , just imagining it
dB: belom dengar betol2 lagik
CikLanfear: buleh baca siap ngan suara dia skalik yek..
CikLanfear: biasa aa tuh
dB: haaiiiittt
CikLanfear: hahahahah
dB: aku dah near death exp tu
dB: takleh keje AAM la dia tu
CikLanfear: tuh baru masyuk ngan deathberry tuh
CikLanfear: hehehe
CikLanfear: AAM??
dB: hahahahaha
CikLanfear:
dB: ciiss
CikLanfear: aisey.. jgn mare dB..
CikLanfear: memain jek
dB: tak mare
CikLanfear:
dB: ii dah la masa kitorg stop lama tu sorang pun tak brenti nolong
dB: nengok je
CikLanfear: laaa ye ker
CikLanfear: tgk anak dara 5 org pun takde org stop??
CikLanfear: iskk diorg nih
dB: lepas CikTik dah call bf dia + bf dia call balik, dah cek2 enjen minyak air semua, baaaru ade orng tegur
CikLanfear: tak patut tak patut...
dB: pastu dlm 3 min lepas tu baru ade orang brenti nengok
CikLanfear: keta CikDal tuh bape cc??
CikLanfear: 1500 ker 1800?
dB: tah
dB: kenari selalu bae
CikLanfear: kenari??
dB: haiiittt
CikLanfear: 1000 cc jek..
CikLanfear: CikDal neyr keta kenari ker??
dB: yap
CikLanfear: ooooo
CikLanfear: CikTik yg ade wira yek?
dB: yap
CikLanfear: aku dah tertuko..
CikLanfear: heheehhe
dB: hahahaha

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: