Wednesday, November 22

Curi Curi

In the mood for Dancing Queen by ABBA

Mengapdet dari opis.. hehehehe :P (curi tulang jap)

Heh tak de la curik tulang, sebab tgh tunggu nak call trainer aku ni sebenanye... Tensi jugak menunggu sebab kalau dia buleh tolong settlekan cepat2 baru le rase serunduts, kije pun abih cepat, buleh la menaip mende alah ni (tak de la kire curik tulang, buleh kire as mengisi masa lapang).

Since dah tak de orang menanye pasal london lagik, so tak yah la letak apende yang aku suka pasal london ekk.. harharhar :P

Gambar semua dah aplod ke pc, but then malas nak memilih mana nak burn supaya buleh dicuci.

Akhirnye abih jugak nengok cite the successful story of a bright girl. ala citer yang soon tuh. dan juga berjaya memburn. jadi buleh la nengok lagi di masa hadapan, dan juga buleh la mendunlut ceritera lain. seperti ceritera my boss my hero yang belom dihardsub lagik tuh. besau tau file dia, nak dl rase buang masa, nak burn rasa rugi cd. ah well.

cite pasal cite my boss my hero ni, aku suka bangat ngan citer ni!! nagase tomoya sungguh la sempoi membuat lawak budoh. tapi unlike the korean film, cite ni cam tak de kaitan ngan tajuk my boss my hero nih. kalau cite versi korea ni ade la jugak si budak tu cakap satu line ni (lupa lah pulak time ni) yang ade kaitan ngan dia mmg tabikk ngan boss/aboji dia. tapi tak pe lah, main story is the bakal ketua yakuza kena masuk sekolah balik. :D and also pasal lagu sorafune ni pulak, sekarang banyak dahh referrer ke blog aku ialah link mencarik lagu sorafune. muhahaha~! yaa mmg lagu ni behh. aku memang suka. lagi2 ngan muka poyos nagase dalam mv dia. serunduts... ni yang nak letak balik aku nye soundblox ni. tapi... nak link lagu tu dari mana ek? hmmm

pastu... ape lagi. oh. aku jeles nengok blog cik charon ade chatbox. nak letak gaks la. jeles ni jeles.

eh ok la cukup2 la curik tulang. daa.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: