Saturday, November 17

Cerita-ceriti

Winamp playin' Track 9 of an unknown album

hmm... semenjak blogger ni di block di opis, daku pun malas laa nak mengupdate. bukannye tak buleh nak update dari rumah, tapi dah asyik balik rumah nengok dvd or crunchyroll je keje...bila nak mengupdatenye kan? dah tu elok2 je dia block taim aku tengah nak rajin mengupdate... hahahampeh.

nak ceritera pasal annual dinner hari tu kah? hmmm.... hari tu datang 2 jam lambat (kes bangun lambat dan mekap fadi tak jadi la ni... heh). tak dapat duk ngan bebdak team aku sebab kitorang 2 org, tempat ade 1 je pun. tapi ok la jugak sebab ex fadi ade kat meja sebelah hahaha. lepas tu kat tempat budak fd pun takde kosong (janji kosong sungguh... binchi kawan ngan orang cam ni). alhamdulillah ade tempat kosong dekat kawan fadi nye meja. and then masa kitorang duk tu, elok2 je diorang serve appetizer. belom makan lagi diorang ni sebenarnye.

sambil2 makan main course tu (lauk ok la... buleh tahan) nengok la performance dekat stage (meja kitorang ni sebelah stage je..). perf pertama yang keluar... drag queens!!! nasib baik la duk tepi, so tak nampak sangat. tapi geli jugak la nak nengok dari tepi pun. lepas tu baru la start battle of the bands... heh tak sedap pun perf yang pertama tu. lepas tu sambung balik drags, lepas tu band lagik. 2nd band ni ade tok.. haha budak yang main guitar masa aku perf untuk RNR dulu. fuhh pakai sejibon macam mamat rock kapak. tapi main gitar beh la.

then aku n fadi kluar dari hall, pegi toire kat tingkat ataih. muhahaha beh giler sebab kosong je dalam tu. so buleh la aku mengejas kain yang ketat nak mampos tu dan juga membetulkan tudung yang senget. lepas tu kitorang masuk hall balik, jumpa2 ngan orang. aku ade la jugak mencarik pompreng tu nak nengok baju dia seksi mana, lepas tu si dodi cakap dia pakai sopan giler, siap bertudung tu. ghopenye bawak bf dia skali. dengarnye bf dia ustaz. paie kot. then masa aku jalan dari meja team aku nak kembali ke meja aku, fadi la cakap lokasi pompreng tu kat mana. tapi aku tak nampak la jugak. lucky her lah. haha.

lepas 2 jam kat event tu, kitorang blah, gi tuka baju, pakai baju kebanyakan balik. lepas tu gi minum ice blend kat dome cafe klcc. heh. begitu la alkisah.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: