Tuesday, November 9

Sigh. Random Random Je.

In the mood for Hoot by SNSD
Hoot_Hoot
Color by COLOURlovers

Sekarang ni pukul 2:10 pagi. Selalunye aku tak de la nak masuk tido lagi at this time of the day, considering masih lagi dalam shif keje yang ntahpape ni. Well, yeah, maybe previously I might've mentioned that I wouldn't mind working in this shift, tapi since dah semakin tua nih (awwww) mak dah kurang kuasa noks noks sekalian. Anyways, itu bukan topic malam ini ya adik2.

Sebenarnye aku memang dah rase nak tido sangat ni, tapi semenjak dua menjak ni tangan terasa gatal nak menaip... well bukan la baru2 ni terasa gatal, dah terasa lama dah pun, tapi sebab malas nak menaip + lagi prefer nengok perfs online.. gitu lah.

Oh. Dalam malas2 ni sempat lagi aku buat blog baru. Tapi kat mana tu..? Ngehhh nanti2 la kasitau, blom launch pun :P Saje nak kasi spoiler sikit: Blog ni akan ku letak koleksi cerpen ntahpape. Bila rase dah cukup koleksi nak tayang kat dunia, baru la kasi public yers :D

Oh lagi. Berlambak2 sebenarnye di depan mata ni, instant pics dan postcards yang perlu aku scan tapi tak scan2 pun. Rasenye untuk bulan Oktober, sejibon pun aku tak de scan. Tensen kot sebab tak banyak boleh pos dan tak banyak dah dapat. Kalau terasa gatal nak nengok koleksi lama2 (tak de la lama mana punnnnn) pergilah singgah http://deathberry.tumblr.com. Kalau malas nak gi sana, kat sidebar ni ade nih, beberapa keping poskad yang telah discan.

Hmm ape lagi mende random nak taip ni? Hmm Hmm Hmm nak masuk tido la, taa!

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: