Friday, January 14

Lambek pulak bas nih. Apo2 pun den taip yo la dolu.

Tgh layan lagu Shady Girl - Sistar.


Ahad ni nak gi KK yeay!! Agak serunduts la bila memikirkannye, sampai agak malas nak membuat keje. Lebih2 lagi nak kena train orang yang aku menyampah, elok pulak tu dia lagi pemalas dari aku.

Ha kembali ke cite nak gi KK ni. Karang Ahad pagi gile nak kena klua rumah, untuk sampai ke airport kul 6 pagi. Plan untuk semua orang sebenanye berkumpul kat rumah Ika, then gerak dari sana terus. Tapi memandangkan 1. aku tak pernah gi rumah dia, and 2. Sang Wira tu memerlukan perhatian lebih, maka aku pun kena la jugak mintak diorang kutip aku kat Ampang Point pagi tu.

Pergi kat sana 3h3m (hari #4 flight pagi jugak so tak kire gak ngehh). Memula plan nak tido di kaki gunung lepas touchdown tu. The next two days tido kat bandar. Sepanjang hari tu ade lah plan pelbagai, tapi for me yang penting ialah untuk makan!! Yeahhh

Ok la. Dah dalam bas ni pening pulak nak taip banyak2.


Sent from my iPod

No comments: