Sunday, April 10

Chugoshipo, Chugoshipo TnT

In the mood for bantering

heh takde la nak mati sebenanye... cuma tensi tahap maut je. tu pon pagi tadi dalam kol 2. hai aku dah agak dah buleh jadi perkara ni. itu la padahnye kalau pergi berjalan2 bawak purse nan satu tu je. kan dah tertinggal kat airport. banyak jugak estimated value of loss. hai nak buat camne, itu la akibat tak mengambil pengajaran dari situasi lepas. penah jugak tertinggal purse tu kat cafe, mujur la ade member yg belom blah lagi dari tempat makan tu. ni kan dah padan muka aku. huh. dengan secara tak rasmi nye terpaksa la aku membatalkan trip untuk ke sungai petani ujung minggu ni. geram geram geram. dah la di saat aku nak pegi sangat pulak tu. grr grr grr. terasa rugi tak pegi, tapi nak buat camne, rasa tak puas hati dan tak tenteram jiwa kalau tak dapat nak setelkan segala mende tang ni jugak.

ok la citer part lain plak.

full moon wo sagashite

berjaya jua mendl cerita ni sampai abih. seronok jugak nengok ending dia. tapi terasa tak beh pulak bila tak de sekali pun izumi bertukar jadi anjin plushie. pastu ending dia mitsuki tak jadi besar dan berchenta dengan takuto. kalau dalam manga dia lain pulak. tapi either way aku suka both storyline.

bleach + naruto lagu baru

finally tukar jugak lagu bleach ni. vid lawa tapi lagu macam... umm... biase je. nothing special about the song. tapi vid memang taaabikkk~ takde la nak cakap dah bosan dengan asterisk (i still love that song, the anime version!) tapi aku wonder la jugak takkan la satu lagu tu je sampai abih kan. full moon wo sagashite pun ade 2 lagu intro. fma pun 4. naruto ni pulak... baru je tuka lagu ending ari tu, dah ade lagu baru plak? pada pndapatan aku lagu intro dia lagi sesuwei buat lagu ending. tapi ntah la, itu pendapatan memula je. later on mebi aku buleh terima kot.

besedey ku dah dekat huhuhuh :(

yup yup age is just a number. but what if orang lain cakap perwatakan aku tak sesuwei dengan umo aku ni? yah, persetankan ape diorang nak cakap kan kan kan :P cuma aku tak rasa la nak berkapel2 ni lagi, nanti takleh nak berperangai bebudak. ade la member aku ni beh gilo, dia ni dah la antu network game, dapat laki pon kepala sama, tiap2 malam lawan. anak dah sorang tu, karang bertambah lagi sorang antu. takpe la asal makan pakai budak tu cukup. kikiki :P

uhhh dah panjang sangat lak entry ni. esok ni berlenggang le aku ke opis. sape nak curik beg aku pon, silakan lah. setakat rm2 je dalam beg, malas nak pk ape2.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: