Friday, April 22

Zannen, munen, mata raishuuu~!

In the mood for La Aube by penyanyi dolu2

zannen? yaa zannen :D ngape zannen? sebab alhamdulillah aku dah dapat balik aku punye isi purse yang kehilangan di klia dalam 2 minggu yang lalu, apart from the rm inside lar. syukurrr amat. tak kisah la aku dah buat ic baru ke ape ke, sebab memang aku dah kena buat yang baru pun. maklomlah ic yg ade ni muka masa derajah enam dulu, busuk je rase muhahaha :P lagi satu yg aku syukur sangat ni ialah aku tak perlu ke jpj untuk mengganti lesen memandu yang akan expire bulan 12 tahun ni ni. dah aku pun tak drive, jadi terasa macam nak tangguh je gi jpj. syukur la dapat balik.

la aube? ke la obe? ntah la. tapi yang pasti aku cukup sronot dengar lagu ni klua redio. walaupun telah di beri napas baru oleh grup ape tah aku tak ingat lak nama dia... kalau tak salah utopia kot. nanti la aku carik kat liriklagu.com.

dah lama tak nampak puteraku muhahaha. tadi nampak jugak dia setelah sekian lama. rambut dia dah panjang dah. isk single lagi dak dia? kalau single aku nak ngorat lah. buleh? muhahah angan je lebih.

oh ye aku menaip ni dari leptop baru adekku. aha bila dah menatip kat leptop ni lancar la pulak. sebab kibod dia beh. lagi beh la dari kibod aku yg sekarang ni. tu yg menaip pun beh. tak kisah la ade idea ke tak kan.

o ye (ii). terima kasey la pada yg wish aku hepi besdey tu hari. bukan beh pun besdey aku. sama je seperti besdey ku setahun dua tahun yang lepas. sungguh mandom. muhahaha. azam aku umoq baru ni nak ngorat puteraku. ahahahah baik punya azam. kalu dapat nanti aku belanje korang makan nasik minyak kenduri kawen memberku. amacam? muhahah :P

wokeh la. panjang dan banyak pulak la nak menaip. maklomlah bila dah pekena kibod beh, macam tak mo berenti pulak menaipnye. sampai bila nanti, kita kan bertemu lagi. daa

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: