Saturday, November 26

Love Tragedy

In the mood for Planetarium by Otsuka Ai

nama blog je ☆ Love:Hate Tragedy ☆ tapi macam lebih banyak hate tragedy je semenjak dua menjak ni kan kan kan... tapi nak cite pasal love takde la pulak isinye. jadi... tak yah la cite pasal love. love tragedy ade citernye, tapi karang membawa ke hate pulak. jadik balik Love:Hate Tragedy ni kang. harhar

okeh... takmo cite hate2 dah walaupon menggunung sebenanye dalam kepala aku ni. next week dah start masuk keje kol 12am. 12am tu. ha ha ha hampeh. but at the same time dapatlah aku melihat mongryong sebelom dia balik (dia balik kol 12 everyday except for friday kol 1). so kire tak de la aku tak nengok dia dalam satu hari kan. hihi seronot.

seronot seterusnye pulak, masa menengok jadual transportation (naik merc wooo muhahahaha), there's this one very familiar name in that list, exactly under mine. aha~! nama si samshik tu! aja cakap semalam, dia ade nampak si samshik masa hari aku mc tu, pastu dia cakap samshik tu dah tak selebet rimba cam dulu. hahaha :P tak kisah la kalau dia tak selebet sebab ade awek baru ke, ape ke kan, tapi aku dah cukup hepi nampak nama dia. dah la kalau TPBS (tuan puteri bujur sireh - nama baru untuk fromfrengs yang aku benci tu) tiba2 niat nak drive ke office, bimakna aku ngan dia je la menunggu di pikap poin hihihihi (heh ade lagi dua orang sebenanye tapi aku tak kenal pon :P~~)

dan yang las sekali, ade sorang mamat ni. yati suka ushar tapi saje la cakap mamat tu suka ushar dia. at 1st i don't even know he existed. ok la, maybe sepintas lalu (sebab dimataku cuma ade mongryong dan samshik sajeeee), tapi lepas yati tunjuk dia, aku dah macam, 'huh kalau la aku jumpa mamat ni dulu before aku jumpa si samshik tu'. tapi nak buat camne, maybe i'm not interested to know him sebab muka dia pun muka player (kacak woo), dah la nampak cam lagi muda dari aku (ntah la aku ni macam ade something against guys younger than me kot). tapi sebab yati ni saje2 nak provoke dia (konon, sebenanye dia nak ushar mamat tu) so everytime yati nampak aku nak gi otearai mesti nak ikot, pastu mesti nak lalu depan mamat tu. pastu aku rase mamat tu dah start perasan. yang kurang bestnye (tak de la nak kate tak best) bila aku dah cam dia, aku baru perasan dia naik transport, n masa tunggu taim nak bertolak balik dia (kekadang) cam brenti agak dekat ngan aku la. dalam radius 2.5 meter tu kire dekat la kan. hai tak kisah la, i can see he's not interested with me. taaaapi mana la tau kot tetiba je dia approach aku nak tanye pasal yati. TPBS tu kalau nampak mesti mau menyibuk jugak, dia tak leh kalau jantan yang dia consider as kacak cakap ngan kawan dia tapi tak cakap ngan dia. tapi kalau yati nampak... hahaha tak de la aku nak cakap ape yg mamat tu tanye :P~~

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: