Tuesday, October 23

Hasrat Tertangguh.

In the mood for Lies by Big Bang.

Dah seminggu lebih dah aku menangguhkan hajat nak mengupdate, baru sekarang la ade masa. Well, semalam lagi sebenarnye. Emm, buleh jugak sebenarnye nak mengupdate masa weekends, tapi oleh kerana agak busy sket membuat kerja2 suri rumah n menuntun anime, so kire tak de masa la.

Memula sekali,
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Di sini saya ingin meminta maaf di atas segala yang kurang dan kureng, dan juga yang terlebih dan overrrss.

Cakap pasal mintak maaf ni, dah masuk 2 bulan syawal aku membinchi itu budak. Susah nak maafkan orang kalau dah terlalu binchi sampai over the max (camne tu? kire kalau dalam graf garisan, garisan dia mencacak keluar dari border menuju ke infiniti. camtu la).

Cite tak beh pulak:
1/ Baghal depan aku core leave, masa tu la nak banyak masalah, system problem lah, salah data feed lah, trainer n sitikus cuti lah, tak de point of referral lah, macam2 ada.

2/ Sebelom raye, my brader gatai nak main langgar bontot merc pulak. Termasuk dalam pakej melanggar divider jalan sampai keluar airbag. So aku takde means of transport dah! (Sorry aa Faa, Fadie... aku takleh nak join korang kluar dah unless kalau sanggup kutip dari rumah. Harharhar)

3/ "Berjodoh" dengan sibuntut ni ke mana saja daku berada. Balik2 nampak muka dia yang sungguh tepung itu.

4/ PC kat rumah tu dah takleh nak masuk windows langsung (dulu still buleh walaupun ade problem big time). Abih segala resume dalam tu. Dah kena buat baru. Ntah bila tatau la.

5/ Sandal SRLee kesayangan aku ranap kat tapak. Tak dapat diselamatkan lagi.

6/ Si Hitam kencing atas katil aku, sampai sekarang ade lagi bekas, cuci la bape kali pun.

7/ Keje suri rumah aku soranggggg je buat (tolak masak dan basuh kain. Kire hidang (taim wiken), siap meja (taim wiken), kemas meja, basuh pinggan, sidai kain, angkat kain, lipat kain, gosok kain aku yang buat. Kadang masak (taim wiken) pun aku jugak).

Okeh malas dah nak pikir balik ape lagi yang tak beh. Yang beh pulak:

1/ Mimpi Sano. Hahahaha!!

2/ Mimpi in love. HAHAHAHA!!

3/ Turun 1 kg masa bulan pose. OK la tu dari tak de langsung.

4/ Lagi 1 hari je nak abih puasa enam, and tambah 1 hari nak ganti pose. Yay!

5/ Buleh minum soya balik! Yay!

6/ Sibuntut nak brenti keje sini dah. Yay!

7/ Berjaya figure out the rough idea camne nak buat keje si baghal tu. So kire next time aku buleh la buat sikit2 sampai betul2 pandai.

8/ Berjaya nengok dedua version HanaKimi and liking them a lot!

9/ Lovely Complex dah abih and I'm liking it!

Ade lagi... tapi MSG dah take full effect kat kepala ni.. sudah fenin daa.. So, might update summore tomorrow.

Oh, b4 I 4got, I'm thinking of changing the blog name in the near future, and the layout too. Just... FYI.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: