Sunday, January 24

Sementara menunggu habis basuh kain.

Saje je menaip dari gadget ini sebab tadi dah pasang PC lama sangat. Ni kire nak kasi dia rest kejap la. Jadi sementara nak tunggu abis basuh kain dan nak sidai trus, ambik kesempatan la untuk menaip dari sini yeahhhhh

Update update: sebenanye takde la nak mengapdet sangat. Sebab nothing special happening in the past three weeks of 2010. Yep, selain daripada aku tak dapat position yang di apply itu hari. Dan gerhana matahari yang aku tak dapat nak tengok sebab masa tu tengah dalam perjalanan nak ke opis.

Achely dalam kepala otak ni tengah berkira2 nak beli digital camera baru, tapi tak sure nak beli brand apa. Tapi yang sure tu dia semestinya compact la. Senang nak seludup sana sini. Tapi tu la jugak, nak beli pun, cash gak ada. Tahun lepas tak de simpan langsung dalam ASB. Sedih dowh, considering that is my only savings for the future. Takpe, esok masuk gaji akan terus ku masukkan ke sana. Apetah lagi dah dekat je bank dunia setempat aku kat Ampang Point tu kan, hinnnssss.

Oh ye. SuJu nak datang Malaysia bulan 3 ni. Aku takde la nak pergi sebab bukannye minat diorang pun. So macam tak de makne la nak menghabiskan RM untuk diorang kan. Tapi masa aku dapat berita one of my officemate beli yang rock pit nye tix, I was like, Wow. Sanggup tu!, considering she just learnt about them SuJu about three months ago. Wow. Woww.

Ok kain dah siap basuh. I'mma wring them up and switch back ma PC. Dan tuntun Mr. Brain ade lagi 4 episod nak kena keghojekan sambil melipat kain. Jya.

Sent from my iPod

No comments: