Sunday, August 1

Pinkish is Red With Rounded Grains

Winamp playin' GO!! by FLOW

did u watch the final fiesta sure heboh concert? aku tak nengok yg sebelom anuar zain nyer performance sebab nengok malaysian idol nyer result, sebelum tu ade buat mende lain. anyhows bukan la nak cakap pasal MI walaupon aku satisfied ngan result malam ni. ah ye, okay, sorang je lagi female yang dapat masuk top 11, but tak kisah la, the 2 guys yg dapat tu aku setuju masuk top 11. eh dah tersasul pasal MI plak hihi :P

kan lepas anuar zain ade shanty punye perf kan.. nengok rupe si shanty tu, takde la lawa mana. tapi dressing dia kiut; kimono top kaler pink dengan sluar (might be jeans) biru ngan bengkung biru berhias. ihh bukan kiut, tapi cantik. teringat aku kat ayumi (sebab kebanyakan perf ayumi yg aku nengok dia pakai a-la gitu la). aku rase baju shanty tu kalu kasi mana2 artis pakai pun jadik lawa.

and then tetiber je aku teringat kat nurul. alah bini ajai tu. have u seen her pink dress? alah yg baru beli tu. alah yg ajai kasi kad kredit suh beli tu. alah ade gambar dia dalam paper hari ni. baju tu ok je pada pandangan aku, but then IT DOES NOT SUIT NURUL'S SKIN! jadi huduh rupa dia aku nengok. lagi2 ngan rambut dia yg kaler camgitu. owh no no no... to be exact, the dress's design failed to make her look beautiful. very far away from looking gorgeous. tsk tsk. nape ekk tak beli yg cam shanty nyer kimono top tuh.. tak terfikir kot. agaknye kalu besdey dia lepas konsert sure heboh buleh la terfikir nak beli design cam tu..

tsk tsk... tapi sape la aku ni kan nak ngutuk orang lain punye taste. heh.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: