Tuesday, August 31

The Sisters. Aku Kechiwa

In the mood for burning CDs

aku tatau lah kenapa. aku rase cam hampeh je nengok cite ni. i thought that i'd get a good scare watching this movie, but it turned out to be wasting my money. aku rase cite keaw-keaw-keaw (or whatever the romanji spelling is for the thai pronounciation of 999) lagik menarik. ntah la... agaknye sebab aku dah nengok cite juon, jadi aku rase hantu dia sungguh juon eksep for klua dari siling tu. merangkak2, pastu mengikut2, pastu ade pulak di siang hari, ade pulak budak kecik yg meyibuk.. dah la budak kecik tu aku rase takde kaitan ngan antu tu... eh chop. dia ade kate yg antu tu ade kandungan masa kena bunuh. taaaapii takkan la kandungan dia buleh jadi besar tu. hampeh. alamak tetibe je rase sejuk semacam...bulu roma semua naik ni.. erkk.. ape tu? aiyark.... AAAAAARRRRGHHH~!

tuut... tuut.. tuut... [DISCONNECTED]

(dB telah pengsan akibat kekurangan oksigen dalam kepala yang dipercayai berpunca dari tidur yang tak cukup)

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: