Tuesday, December 28

I Am No Omarosa

Winamp playin' Gibbs by Shiina Ringo

pagi tadi kat opis main rounders. ok, takde la rounders, sebenarnya human tictactoe. tapi sebab faktor masa jadi elemen penting, jadi ade la termasuk slide2 macam rounders/sofbol/besbol yg kena lari masuk base/home/rumah/whatevachamaccallit. and actually takde slide2 ni. aku je lebih2. ah, in case you're wondering how come i can play such game in my office, keep on wondering. one factor kenapa beriye sangat main game tu tadi ialah.. opis tu kosong, beberapa grup saje yang hadir. tu la pasal. jadi main la macam orang gilak. or should i say, i'm the one yg main cam orang gilak. mana taknye, orang lain yang pakai baju kurung lemah lembut je lari. aku pakai baju kurung lari macam tgh main baseball kat stadium osaka. gilo dak? muahahaha. sedangkan pompuan2 lain yang pakai jeans pon takde ganeh cam tu.

nak dijadikan ceritera lah, sekali tu masa turn aku, beriye la nak menslide nak merebut tempat ngan grup lawan. kawan tu dapat la tempat tu dulu, jadi aku yang tgh slide ni kena la brek. nak dijadikan cerita lagi, brek aku tu tak makan, jadi aku pun terbabas (read: tergolek cam buah nangka jatuh). dapat la bengkak satu kat pergelangan tangan n dua belah kaki. lepas kena tu, larat lagi nak main, so continue la main walau sakit. alah, taim tu kan tak seberapa.

sekali, bila dah duduk balik at my place, mula la orang dok tanya2. sakit ke? darah ke? luka ke? bengkak ke? huh. tau la depa concern, tapi aku buat cool je. harharhar. sekali bila dah gi toilet nengok lutut kanan memang luka. gilo tul. dah klua toilet pon orang tanye lagi the same thing. aku buat cool lagi. then lepas lunch tanye lagi. bengkek la kan, apsal tanya benda sama je. ingat aku ni omarosa ke nak merengek2? okay, maybe ade la sorang dua aku ngadu sakit, tapi tu pon kire aku rapat la ngan diorang. tsk tsk tsk. tapi ye lah, orang dah concern kan, lagipon aku takleh guna wrist kanan aku sangat + jalan terhencot2. mana orang tak tanye. terima aje lah.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: