Tuesday, January 11

I'm Blogging, I'm Blogging!

SoundBlox's playin' Rewrite by Ajikan,
but in the mood for It's Raining by Bi

harharharhar.. currently i'm blogging from my workplace. selama ni malas betul nak blog dari sini sebab takut orang nampak. lepas tu aku pikir balik; kalau taknak kasi orang nampak ape aku blog, ngape buat blog in the 1st place kan? harharhar :P so i twist it around to: takut orang tau sape tuan punye blog yg busuk ni muahaha. tapi takde guna gak, sebab everytime dapat xs to here aku akan bukak this blog of mine and play my soundblox. nak tanak orang nampak jugak kan :P eh dah la enuf about this.

biasa lah, mana2 aku pegi, kalau nak boost up my morale, kena la ade eye-candy. nak dijadikan cerita aku dah mark la sorang ni. budak baru (as in masuk 3 weeks after me). saje la nak mark dia, bukan sebab dia hemsem ke ape. kulit gelap je. tapi dia macam ade this charismatic persona (harharhar lawak saje) n aku suka hairstyle dia. itu saje, tak lebih dari tu. saje la mengushar dia secarta obvious (tapi tak de la jumpa dia up front kan), and aku rase dia pun perasan aku mengushar dia. harharhar.

nak dijadikan ceritera lagi, pagi tadi masa lepas solat subuh di tingkat satu (my work starts at 7 for the time being), biase la, kena la pergi ke locker di tingkat 3 dulu. sampai je kat lif, pintu lif menuju ke atas pun terbukak, and then, that person was inside!! alone!! yatta!! suka hati aku. sempat jugak aku cakap kat dia thanks sebab tolong holdkan pintu. lepas tu.. aku buat bodo je. harharhar takmo la pandang dia kan, bukan la segan tapi karang obvious sangat2 pulak harharhar. ni masa menaip ni pun, dia tgh menaip email dekat seat belakang aku nih. muhahaha :P lantak la kalau dia nampak ke tak :P

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: