Friday, December 30

Gemuk

In the mood for slammin' da door (tapi tak de kaitan ngan tajuk di atas ni :P)

baru sat tadi sorang opismet aku ni citer kat aku, team mate dia citer kat dia yg ade la dua orang keling ni (aku panggil keling kat indians yang aku tak suka je) suka ngumpat aku. hah! aku baru je terpikir yg aku ni sibuk2 ngumpat orang takkan tak de orang ngumpat aku kot. aku pun dengan perasaan ingin tahu tanye la ngumpat pasal ape. kot la pasal aku suka nyanyi2 kat floor kuat2 kan. ke pasal aku asyik2 ngumpat tpbj. rupenye ngumpat pasal aku ni gemuk. ha ha ha!!! bongok. sebab ape tau bongok. dua keling tu tak sedar diri yang depa pun gemuk jugak. kalau badan slim giler cam tpbj tak pe la jugak nak ngumpat aku ni gemuk. cam tahpape. team mate opismet aku ni cakap kat opismet aku yg dia sebenanye pun nak tergelak dengar keling dua ekor tu ngate aku gemuk. tak sedar diri betul. agaknye la kan diorang ngumpat sebab aku ni suka pakai baju yang loose, buat aku nampak lagi besar. hai. takkan aku nak pakai baju sendat2 cam diorang kot? karang tak pasal2 kena kutuk jadi sarung nangka pulak dah. cam tah pape. lantak aku la nak pakai baju loose, kenapa? diorang nak belikan baju utk aku ke yg sibuk2 pasal aku gemuk. alo. at least aku gemuk2 pun aku tak de masalah mental cam diorang (series ni), dah tu tak le rebellious cam tu. dah la buat keje cam sial. pandai popekpopek je. cam bagus la. iiii... sabar je. kepada keling dua ekor tu, tolongggg la sedar diri. nak kutuk aku gemuk pun tunggu la badan sendiri cam badan kate moss. taim tu lantak la. ni, aku rase kalau lawan jangkauan melunjur ngan aku pun kalah. heh. dah la. abaikan saje orang2 cambagus cam ni.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: