Saturday, December 17

Kimochi Warui

Winamp playin' Mirai E by Kiroro

ah. tensi betul. henponku kena curik. camne ni. cam sial je sape yg curik tu. dah la curik kat surau. tak banyak orang plak tu. nasib baik la aku ni rabun sangat, kalau tak dah kena cam dah muka. cam sial. sebenanye sebelom kena curik tu ade terasa jugak macam tak sedap hati je, tapi tatau nape aku biar je. hmm dah takdir henpon tu dah nak kena curik. sib baik la aku ni tak pandai voodoo. kalau tak memang dah kena lah orang tu. grr. dah la baru tuka ringtone. sial je. dah la aku sorok baik punye. sib baik jugak henpon je yg ade taim tu. kalau purse? dah la duik ade banyak. in a way aku terasa kesal jugak la. kesian pulak orang yang curik tu. keje hsbc, tapi beli henpon pun tak mampu. main curik2 henpon orang pulak. kalau curik peralatan komputer tu lojik la jugak, sebab dah hdpm guna komputer hebat. hmm tak pe la. dah aku pon semenjak dua menjak ni terpk nak beli henpon baru je. mungkin dah tanda la tu. yg membuat aku lagi kimochi warui ni... tpbj yg tau dulu. siap la nanti dia ngumpat kat orang2 yg dia kenal pasal aku bodo sangat sampai henpon kena curik. heh mulut dia tu memang tak leh nak cakap mende elok2. dah tu orang pertama yg dia akan kepoh pasal mende ni ialah si hidung tinggi (boipren kejap2) dia tu. kena lagi bodo aku ngan depa. hah nak buat camne, memang dah bodo.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: