Sunday, January 22

HelloMoto (R)

In the mood for Lonely in Gorgeous by TommyFebruary6



meet my new moto v360. heh heh heh. tgh promotion, so beli la. dekat sg wang plaza. semalam lepas keje trus gi sana tuh! sebenanye b4 ni teringin sangat model v3, tapi lepas nampak v360 kat digi terase macam nak yg ni pulak. lepas tu bila sampai kedai motorola tu masih ade doubt lagi, tapi bila dah kompem v3 walaupun cantik tapi lebar (dan bentuk agak cacat bila dibuka), trus tak beralih arah dah. blablablayadayada, dan aku pun berjaya membeli v360. harharhar :P

ni aku amek gambar ni as soon aku sampai rumah. bukan la nak kate excited, tapi sebab 3300 aku dulu tak sempat aku amek gambar dia langsung. takleh nak rindu harhar :P kot la karang aku tak sempat amek gambar v360 ni pulak nyesal nanti. heh.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: