Monday, January 2

I Guess That's This is Where We've Come To..

Winamp playin' Believe Me by Fort Minor - hv been on repeat since prev entry

solosai dah. meletakkan balik entry lama2 yang pending sekian lama dalam blog ni. oh for u guys yg tak tau, dulu ade la this certain sambadi penah delete blog aku. sibbaik aku dapat claim balik nama blog ni. and also mujur entry lama2 ade dalam google cache. so selamat la entry lama2 aku. kenangan tu, kenangan! mana leh abaikan gitu saje. ni aku dah pakai pswd lain dah, harap2 dat certain sambadi tu tak ceroboh balik blogspot aku ni.

bukan la nak kata entry lama2 tu best ke ape sampai nak kena letak balik dalam blog ni. cuma aku saje nak letak balik, so nanti tahun2 akan datang tak de la aku mencarik2 mana entry yg aku rase aku nak refer balik, carik je dalam archives, senang gitu. btul dak. and there's this other reason, tapi heh heh tak yah la letak kat sini :P

wokeh nak basuh kain + kemas rumah. bagi sesape yg kena keje hari ni, selamat menjalan tugas! aku cuti! :P

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: