Saturday, February 11

Aaaa Malas.

Winamp playin' SPEED by Analog Fish

Malas betul nak buat update. Especially bila takde ape yang menarik nak ditaip. Actually ade bende menarik, tapi biarlah aku simpan sensorang harharhar :P some thing are not meant to be told to everyone, right? Kot la ade yang berminat nak mengutuk aku big time ke kan, buleh dia dia guna kata2 aku ni nanti. Kalau aku delete post pun, tak semestinye ilang dari google punye cache.

Hmm ape yer? Citer pasal cite the descend la. Cite yang membazir rm10 aku. Tensi gilo aku nengok cite tu. Bukan tensi sebab adegan gore dia yang melampau, atau scene catfight yang ntah ape2, atau scene terkujat2 dia. Tensi sebab jalan cerita sungguh la gred B/C/D. Sebenarnye ape yg dia cuba nak sampaikan pun aku tak tau. Tahapehape tah. Mana la dapat tajuk the descend tu kalau ikut translation bm dia la (dia letak ‘keturunan’), kalau ikot jalan cerita memang kena. Ye lah, orang yang turun gua bawah tanah. Tak de la bawah tanah, atas bukit sebenarnye. Tapi sebab jalan keluar dia kena turun ke bawah, so gitu la kot. Taaaaaaaapiiii ape point cite tu? Membalas dendam? Kenapa orang yang nak membalas dendam tu macam tak membalas dendam pun? Macam menanggung derita kena sakat dengan sekumpulan Gollum jugak, sama macam main chara. Dialog pun macam tak pernah di QC pun. Tetibe je jadi dialog tu. Nak kata kena potong, macam tak de pulak part kena potongnye. Pastu, pelakon utama dia semua perempuan. Lelaki sorang pun tarak, kecuali laki si Sarah yang mati di awal cerita, dan juga barisan Gollum yang berwibawa. Tu pun ade jugak Gollum budak ngan Gollum perempuan yang susu dia berbuai. Menyampah aku nengok. Aku rase la dia saje la nak nunjuk grrlpower konon. Aaahhh malas dah nak cite lagi. Pegi la nengok sendiri + nilaikan sendiri. Maybe korang suka la cite ni, but for me, a big NO.


ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: