Monday, February 20

Doinks~!!!!!

Winamp playin' Hallelujah by Rurutia

adoi laaa... kena tag pulak ngan kran nih.. huh. malas btol nak layan mende alah ni. taim aku suka nak menjawab2 soalan suatu masa dahulu tak de pulak orang gatai nak tag aku. kalau aku tuka semua soklan tu jadik soklan aku sendiri buleh dak? yes? no? no? hmm.

SBS, bermula! (ikot style manga One Piece sket)

Four Jobs I've Had:

1. data processing. lain aaa dari data enry
2. assistant kepada assistant researcher for this company yang nampak hebat dari luar tapi semua pekerja kerek nak mamp
3. penanam anggur. kira agak berjaya jugak la ni
4. exec kat hdpm merangkap grave digger + ahlong

Four Movies I Can Watch Over and Over

1. my tutor friend. alah cite korea tu.
2. volcano high school. alah cite korea tu jugak.
3. charlie and the chocolate factory.
4. madagascar.

hahahah saje je aku tak letak wayang tajuk serius kat sini. :P

Four Places I Have Lived

1. lembah jaya selatan
2. lousiana
3. kampung segambut dalam
4. taman sri watan

Four Television Shows I Loved to Watch

1. the apprentice. tapi current season punye tak nengok sangat.
2. agrotech. tapi jarang nengok gak.
3. the amazing race. currently tak nengok sangat jugak.
4. gilmore girls. pun jarang nengok gak.

hey, the question is the shows that i LOVED TO watch, bukan ALWAYS watch, kan kan kan? menjawab soalan la ni. :P~

Four Places I Have Been On Vacation

1. disneyland, cali
2. genting highlands
3. pulau perhentian
4. langkawi

Four of My Favourite Dishes

1. pinggan plastik
2. pinggan kaca
3. pinggan 'china'
4. .... eh bukan tanye jenis pinggan ye? ah well. mari menjawab soalan semula.

1. nasi paprik mak aku masak
2. bolognese spaghetti mak aku masak
3. nasi biryani gam mak aku masak
4. nasi ayam mak aku masak

yum~!!!

Four Websites I Visit Daily

1. my blog. i consider this as a website. ha? bukan? but i visit many blogs everyday! ah~ ok la.

1. a.scarywater.net. my source of anime.
2. d-addicts.com. my source of dorama.
3. e-solat.gov.my. my source of prayer time.
4. wikipedia. my source of information.

Four Places I Would Rather Be Right Now

1. okinawa
2. busan
3. ipoh
4. on my bed

Four Bloggers I am Tagging

1. sha & zen
2. cenul and her laki
3. cek paa. ni kes dah lama tak update.
4. cik charon. saje nak pedajal ko.

takmo letak link, nanti takot ade orang abuse. heh baik hati gak aku ni yer harharhar :P

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: