Thursday, May 24

Jerawat!!

In the mood for anime Kekkaishi & Death Note

Semenjak dua menjak ni jerawat PMS aku ni asyik nak kluar kat telinga je. Tensi!! Bulan yang pertama kena tu dia kluar kat sini:

Pastu bulan seterusnye kat sini:

Pastu yang paling terkini kat sini:

(Tak ingat telinga belah mana kluar tu, tapi yg terkini tu sebelah kiri).

Yang membuat aku tensi: kenapa nak keluar kat telinga??!! Grrr.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

4 comments:

anis said...

Syiannyer sahabat aku ni.. dah takde mende lain ke nak citer.. pasal jerawat kat telinga pun nak share.. heheh.. takpe.. baik gak kuar kat telinga.. kalu kat hidung.. lagiiiiii tensiiii.... :P

dB said...

kat idung ade gak... tapi tu dulu2 la. sikalang port dia kat telinga pulak!

raggedyanne said...

jerawattt!!! arrrgh!! kuar kat mana2 pun tensen! but paling sakit hati kat telinga ah

deathBerry said...

ye betul anne, saye setuju!