Thursday, August 27

Échoués. Encore en vie. (Et je ne parle pas le français.)

Late_Night_Muffins
Color by COLOURlovers

Elok je pukul 12:15am minah ni abih duduk ngan aku. Terlepas bas. Kena tunggu sampai kol 1.

Masuk ni, dah kire 2 hours TIL yah! Bilakah patot aku ganti?

Tadi masa borak2 dengan budak sebelah kiri aku, ade la tersebut pasal minah yang duk tepi aku ni tadi cakap Hindi ngan boipren dia yang berada di opis sebelah sana (minah tu datang dari utara India, so yeah). So minah sebelah kiri aku ni (kita kasi nama dia Isabella k) pun cakap, alah I paham ape yg dia cakap (sebab Isabella ni toknenek dia orang Pakistani).

Jeles.


[Walaupun sebenanye buleh je nak paham kalau selaluuuu je layan Hindustan masa zaman kecik2 dulu.]

Then aku cakap la, sebenarnye (dan memang sebenar2nye) I have thoughts to learn new languages - Jerman, French, Arab dan Siam. Hah. Gempak dak? (Tang Arab tu no komen. Dulu masa sekolah tanak blaja betul2 huh.)

Bagus jugak kan kalau belajar bahse lain yang jarang2 orang kat area keliling kita ni tau. Lagi2 part mencarut wahahahaha! (Selalu je buat tu dalam Hangukmal. Orang sini nengok je cite Hanguk tapi kok bicaranya orak reti!)

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: