Saturday, August 22

Sementara menunggu waktu untuk bersahur.

WMP playin' Gossip Man by Jing-Yo

Blanks.
Not in my head. I have tonnes of ideas waiting to be let loose.
About this, that, those... anything, everything.

[Reviewing album G-Dragon buat kesekian kalinye.]


Blanks ini adalah notepad2 yang entah berapa kali aku taip taip taip dan delete. Atau taip taip taip dan tidak save.
Berapa banyak kali dah. Setiap kali kebosanan.
Atau ketika #2 tidak mahu melayan. Atau #2 sengaja buat2 sibuk. Mengalahkan Presiden Obama. Baiklah ditukar saja nama dia kepada Barrack R* atau J* Obama. (Tapi still takleh lawan nickname dia yang dengan rela hatinya menerima.)

Whatever it is, I have to get this one posted. Dah lama tak menaip. Ooops, salah. Dah lama tak post anything on this blog, walau beberapa idea (yang aku rasa seperti) sampah pun.

Konon la nak buat entry banyak2. Atau paling gampang pun buat puisi Hudson. Lagi gampang, letak lirik lagu. Rasenye ade kat post resolusi tahun ni - malas nak korek balik. Tapi las2 cuma benda2 tak de kaitan langsung, update saja di Twitter. Hah.

Jeles setiap kali singgah di blog2 kawan2ku di sebelah ni. Walau secebis idea pun boleh nak buat satu entry - aku ni, gabung banyak2 idea pun tak boleh nak buat satu ayat - eh boleh, tapi tu la, balik2 dilit.

Anyways.

Cerita ceriti. Tadi ade la pertandingan menari2 peringkat akhir dekat opisku. Bila nengok tuh, mula la terasa perasan aku ni boleh je menari lagik beh dari depa. Huh. Konon. Tapi hakikatnya (and I won't deny this) I do love to dance. Cuma dancing di dalam bilik sendiri tanpa mata2 melihat (saye agak konservatif yer, no dancing in public).

Tah la. Di kepala sudah keluar idea untuk membeli sebuat rumah kos rendah untuk duduk sendiri dan mentransform satu bilik kepada bilik jiggy with it. Letak cermin lebarrr di sepanjang satu side dinding rumah. Then, lepas balik keje dari shif orang gila ni, bole la membakar lemak dengan menari, dari menambahkan lemak duk depan leptop ni, menuntun bidio nari2 orang Koria.

Saje nak test adekah badan miseh limber walaupon berat dah super obese. Terkenang zaman sekolah dulu, mereka2 yang jeles mengatakan kaki aku pendek lah, bengkok kaki lah, dan banyak lagi, bila aku dapat membuat jangkauan melunjur dengan seluruh tapak tangan aku melepasi tapak kaki.

Tapi last time I checked, lepas buat badan bengkok ke belakang dan tangan mencecah tanah, terus sakit2 belakang.

Kurang kalsium.

....

Kembali kepada cerita blanks. Aku rase masalah besar aku ialah... most of my entries musti panjang2 baru siokk. Agaknye lah kan, sebab bila dah taip panjang2, lepas tu pergi makan, minum, berborak dan berjamban, terasa seperti dah basi apa yang dah ditaip tu. Hah. Ape lagi. Dilit dilit dilit. Senang pangkah je terus.

Kena sort out the things in my head. Baru boleh buat entry banyak, kehkehkeh.

Off to the next entry!

Oh. Sebelom lupa.

Dah masuk bulan puasa ni. Selamat berpuasa everyone!

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: