Wednesday, August 26

Panas Bontot.

Sementara menunggu masuknya waktu Subuh bagi kawasan Kuala Lumpur dan kawasan2 yang sewaktu dengannye.

Malam tadi masa aku nak pergi solat Asar, aku lalu la kat satu red-light district nih (sebab aku menyampah dengan orang2 yang berada di kawasan tersebut kecuali seorang saje yang sungguh kesian sebab AM dia telah merejek resignation dia tapi AM tu pulak yang resign lepas tuh. Jadi aku namakan kawasan itu kawasan lampu merah. Tak hengen aku lalu kat situ kalau tak de keje. Huh). Lalu kat situ saje2 la sebab nak menyakat budak yang sungguh kesian sebab AM dia telah merejek resignation dia tapi AM tu pulak yang resign lepas tuh tu.

Sekali seorang daripada masyarakat red district itu telah menegur aku. Dan (rasenye dengan tidak sengaja) menyampaikan berita mengejut. Em tak de la menyampaikan berita pun. More like bertanya dengan nada menyakat2 main2.

Siyes terkujat aku.
[Bukan terkujat sebab nada menyakat2 main2 tu ye kawan2.]

Sebab kalau betul la ape yg dia cakap tu, aku kena dengar dulu dari mulut #2 baru aku leh kompem ngan orang lain.

Kenapa minah ni tahu dulu dari aku? Kan dah blur. Tatau camne nak jawab tuh.

Bontot pun dah panas seh.

Tapi tanak lagi kon-depan dan kompem apa2 dengan #2. Takut harapan hatiku ingin hidup bahgia tetapi mengapa sering saja hati ini di dusta. Biar aku dengar sendiri dari #2.

Kalau cerita itu bes, akan aku taip di entry lain.

Kalau cerita itu tak bes, juga akan aku taip di entry lain.

Zi en.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: