Thursday, September 10

Nyanyi2 dan kisah menyampah.

inaudible_melodies
Color by COLOURlovers

Tadi ade pertandingan nyanyi2 kat opis aku. Berjaya la stay kat situ dari awal acara sampai (dekat2 nak) abis - selalunye sebelom announce result aku dah chow.

Bukan la nak cite pasal pertandingan tu pun.

Serasa aku, setiap kali pergi menuntun pertandingan2 macam ni, aku terasa inclined to visualise myself being in the same event in the future. (Tadi sebenanye aku dah taip dalam BI, tapi sebab vocab tak power macam Yuses dan beberapa budak opis aku yang lain, so dah rephrase balik ayat di atas dalam BM plak.)

Siap la pikir plan.. nanti nak nyanyi lagu ape la.. nak kena prektis dari sekarang la..

Tapi tu semua hanya sekejap.

Tadi lepas pertandingan nyanyi2 tu #2 pun cakap, "Tahun depan jom duet nak?"

Haku pun hahaha je la. Takmo aku duet ngan dia. Bukan la nak cakap aku ni nyanyi lagi sedap dari dia pun... tapi aku ni payoh laa nak nyanyi duet kalu betul2 serius. Takley woo.. Takat duet kat karok je ok la. Dulu masa sekolah aku masuk koir pun, kalau ade je suara aku tak sampai not, aku rase tak beh.

Kisah menyampah kita cerita lain kali pulak ye.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: