Monday, March 21

Keji

1. Potong queue. Well, tak de queue la pun, tapi kalau aku dah dekat sangat tiba2 ko masuk mencelah, kire potong jugak.

2. Dah la potong queue, lembab pulak nak execute. Contohnye: a) nak beli tiket wayang tapi tak decide lagi nak tengok cite ape; b) masuk lorong paling kanan, lepas tu bawak 80kmj je, padahal speed limit 110kmj kot?!; and c) nak naik bas yang mana kena bayar dulu kat drebar - in my case, nak kena tag iButton - tapi dah lepas pintu pun tak ready lagi, dah la panas kat luar (nasib tak hujan).

3. Dia masuk dulu. Depan ade kosong. Dah gerak sikit ke belakang. Aku tag je, dia trus rush ambik tempat kat depan. Tempat aku selalu duduk. Bukan la nak kata dia takleh duduk situ, tapi a) dia tau kot aku selalu duk situ; b) "gopren" dia banyak kot duk kat blakang; and c) dia dah gerak ke depan kot?!

Ok la 3rd argument tak valid. But that doesn't hide the fact that he's such a douchebag. Masa dia duk mencarik iButton tu, sempat dia toleh kat aku, ingatkan nak kasi aku tag dulu sebab a) tengah panas kot kat luar; b) iButton aku dah ready; and c) the fact yang dia tak jumpa lagi iButton dia. But NOOOO, dia pusing balik dan teruskan geledah.

Lempang kang.


Sent from my iPod

No comments: