Thursday, June 16

Ngeri.

In the mood for Girl You Know It's True by Milli Vanilli.

First time aku lalu sebelah kenderaan terbakar, aku yang drive. Posisi kereta tu hampir dengan tengah jalan, so bila aku drive tepi, terasa bahang. Takut kalau tiba2 kereta tu meletup vavavoom pulak.

Terasa jugak nak ambik gambar nak letak dalam blog. Tapi alhamdulillah fon abis bateri. Malas pulak nak masukkan bateri dalam DigiHari. So tak de la aku akan mengambil gambar, mengupload ke blog bersama entry ni, dan rasa bersalah sebab menyibuk je.

Tak ramai pulak yang berenti masa aku lalu tu. Both sides. Aku rase seperti accident tu baru je berlaku tu. Tu yang lagi nak cepat2 blah dari situ, takut tetiba dia nak meletup pulak dah kan. Polis pun baru sampai. Tak de bunyi ambulans atau bomba.

Bila dah lepas traffic light masuk simpang ke rumah, aku terfikir balik. Sempat ke driver tu keluar kereta? Ade ke orang kat sebelah masa accident tu berlaku? Nampak tadi pintu sebelah driver terbukak, sempat la kot bergolek sebelum kereta terbakar.

Ih. Ngeri.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: