Thursday, January 29

how's my spidey layout?

muahahaha tak sangka baru je aku mengeluh pasal layout, dah pun dapat layout spidey. buleh la tu... lawar pe. ye la kalau buleh memang nak buat sendiri. tapi biase la... dah dasar pemalas. muahahahhaa :P oh ye dah ade jugak comment page.. so sesape nak komen komen la yer.. nanti maybe next upgrade letak macam chatbox ke ape ke...

semalam dapat surat from risda... intebiu on the 9th. nak ke? kalau dah dapat kat kampeni ni malas la aku nak pindah kampeni lain dah. baik stay sini je. at least dah ade tempat menapak kan. ye la, walaupun risda tu dekat n nak gi pon senang takyah 2 bas. emmm tapi advantage risda aku leh nak buat masters dengan sasuke sesuka hati (ape tersasul sasuke-kun ni pulak... muhehehe :P)

currently playing negai by b'z

oh ye bil tenet dapat dah. selasa sungguh~! syukur la mmg dia cut rm50 sebab register onlien.. muahahahah selasa selasa!!! (dengan ini rahsia aku sudah terbongkar muahahaha :P) kalau kena macam ina tu, aku rase tak mampu nak baya... kalau dia tak tolak rm50 tu pon aku tak rase aku akan selasa macam ni. muahahaha :P

currently playing emu~for my dear by Gackt

nanti kol 1215 nak klua lunch. mueheheh kat klcc. mueheheh lagik. plan macam nak naik feeder sampai gleneagles n naik bas ke klcc. sebab kalau nak naik lrt kena baya lebih huh! taapi... baik naik lrt je trus. senang. balik pon naik lrt sampai jelatek. muahahah beh sungguh. mengeskepkan diri. dah le semalam tak dtg. alasan nak kasi sungguh various. jahat sungguh. rasa macam sangat tak berdisiplin. yah... terasa macam tahap disiplin diri dah kurang. teruk tul. bila la nak sedar diri ni? (membelasah diri sendiri *dusyummmm*)

currently playing Tsumetai Hana by TBG

semalam menuntun vcd il mare cd 1. okeh jugak citer dia. pastu dah tengok tu berangan la konon2 jadi kat diri sendiri. hampeh tak? muahahah :p mana la nak carik cd2 ni... susah2 dl la. bukan lama kan. dlm 40-50 minit nyer citer. (hampeh. lama la sebenanye.) ni dah dapat berita xm bcmsn kena tunda, lagi la aku nak mendunlut citer tu. muahahahaha :P emm ape lagik yer... rasenye ni je cukup la buat masa ni. ni sebab letak tag "currently playing blabla by blabla" ni la agaknye idea aku tak bape lancar. ye la mau stop nengok lagu ape kena main. bukannye aku hapal pun tajuk n artiste dlm playlist aku nih. pepehal nanti sambung lagik. nak sambung menyamar tengah buat keje jap. muehehehe :P

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: