Saturday, January 17

mengantuk giler dan bosan giler.

emm kenapa laa aku cakap kat omma semalam yg aku keje ari ni... kalau tak cakap tak de la aku kena datang huhuhu... kan sekarang dah mengantuk dan bosan gile. shams pun tak datang, trainee lain pun tak datang.. haaaaiiiihhh bosan bosan.

dah penat mengejas phpBB ni sebenanye. tatau camne nak ejas lagik. karang download template lain n tiru baru tau. hah! hah! hah! emmm.. bila pk balik sebenanye takpe jugak datang opis ari ni.... buleh la nak pegi ke ampang point untuk membeli blanks.. lama tak gi sana sebenanye.. the last time masa aku beli blanks tu pun masa lepas balik raya rumah mak uda. alah kire lama la tu. haii ngantuknyeeeeee~ nanti nak jenjalan kl pun malas sebab tak de member. kalau tak nak je membeli cd di sana atau bagemana. ah tanak la aku amek tau camne nak ke kl dar sini. karang kalau dah kompem aku keje sini baru la nak tau. muhehehe.

emm cakap pasal keje ni risau jugak tak dapat keje tempat lain. nak depend on ccna je.. emm kalau "je" tuh tak buleh la kan. tapi takde bantuan pun. ke basic gaji tu aku letak tinggi sangat? malas la sebenanye nak continue exams ni... ade 2 paper lagik ni. ingat nak fail je semua tapi kena la markah lawa.. kalau markah tak lawa karang nampak sangat tak mo continue. about the voucher tu tak jadik la aku nak jual. ye la nak kena amek exam. muhehehe sori aa sem.

emm nak main neopet, tapi baru je teringat semalam main pon kol 2 lebih. emmm emmm emm.. bosannye iduppppp bosann!!! hah! tambah np lah. tapi jap lagi. sekarang ni nak buat karangan.

aku sebenanye nak tau jugak, ade dak orang baca blog aku nih? kalau tak de bagus la muahahaha :P kalau ade tu kalau buleh nak la denga komen kan... anta ke sini kan senang. lagikpon kat tepi ni pun ade links. click je la.. meh la borak ngan aku kalu aku online. kalau tak online tu, tak de rejeki la kan.. lenkali cuba lagi.

ah well.. nak membebel pasal ape lagik ni. ape lagik yg aku tak puas ati aa.. emmm tatau la ape yek. dah taip kot semua kat atas. emmm.. ngantuk ngantuk!!! dah la takde orang onlien lansung. yg ade pun on sms. si nuar ni pulak dah balik kampung, buleh onlien tapi tak de account. cehhhhh. camne la aku nak tanye ni camne camne... huhuhuh

emm ok la kepala aku dh malas nak pk ape2 lagi dah. nak main game kejap. neopets nyer game la. nanti buleh dapat np. btul tak? muahahahah :p wokeh cao.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: