Tuesday, March 23

Kebosanan Kegilaan

currently playing Ao no Uta by AKFG

tak tido2 lagi at this early dusk. dah terbiase. lagikpon today nak kena bangun awal, nak buat breakfast. kalau tak buat alamat kena laser la dengan sir. heh. kalau aku tak nganggur kan tak de la aku nak tak tido lewat2 malam gini.

dun ask me about the elections and the voting sessions. bn won. wan azizah won. pas won. blablabla. i'm not THaT into politics. so those infos enuff.

currently playing Wassini by Waheeda

Bukak random blogs tadik (ade link kat sebelah ni :bolehblogs:) and sampai to a senior's site. Kak Najah Nasseri, a senior by 5 years, i think. ke 4. masa aku form 1 dia form 5. so consider it 4 years la. bes gak baca dia punye articles and stuffs. boleh jadi tempat melepek kalau terasa nak jadi knowledgeable/intellectual. maklomlah baca serious stuff. terasa kekurangan diri. ya lor, i'm not into serious stuff. heck, about daftar pengundi pon tak bape arif. ape lagi pasal politik negara and stuffs. lagikpon terasa macam mental aku ni macam belom matured lagi. umur fizikal =/= umur mental. camne tu. ehhh series ni. mana lagik nak carik pompuan cam aku ni gile anime n manga?

currently playing All The Things She Said by tATu

dah masak dah pun... tapi lepas tu leka kejap main trivia. kat irc la ahahahaha :P hmm sambung lagi la. hmm semenjak dua menjak aku ade blog ni terasa semacam je. join webring ni, blogring tu, jadi member itu ini... macam dah melekat lak aku ngan cyber world ni. contohnye yg terbaru ni aku register kat Project Petaling Street pulak dah... baru je dapat confirmation. hah... nampak sangat banyak mende yg aku tak explore lagi. hah bab poron2 tu takmain aaa... aku ni budak baik tau (heh, like, yeee laa tuuuu) muehehehe :P eh! alamak! lupa lak nak cek tong gas dah tutup ke blom (and i still have the time to type this?! wtf?!)

currently playing Fooling Mode by Toshiro Masuda

heh dah tutup dah. wonder why i'm so concerned about that? well, for starters, memang patutnye tutup tong gas tu (as in turn off the head la bukan put the tong gas in a box or something like that). another reason is kepala gas tu dah bengong, kalau bukak gitu saje nanti dia ade bocor. so kena la tutup atau nak selamat lagi tanggalkan. heh enuff bout that. :D

hari ni tak de ngaco izam lagi. malas la. nanti boring plak. muahahaha :P nak kaco orang mesti la berpada2, nanti orang menyampah pulak ngan kite. tul dak? macam la ade sorang mamat ni.. dulu aku sokmo kaco dia. lepas tu dia malas nak layan aku. sekali aku diamm punyeee laa lama before that very day kaco dia lagik, and he was like "laaamaaaa tak borak ngan u, rindu lak". hampeh dak? heh tak de la aku nak cakap yg aku suka kaco izam ni sebab minat kat dia. mamat tu dah kawen dah pun (huh? izam sure need to verify this ahaks :P) and i tak minat la laki orang ni heh!

uhh dah la. dah sangkut ngan trivia balik. cau

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: