Sunday, March 21

What would you do if your considered best chum dun trust you?

currently playing Yume Monogatari by Takki (i like this spelling better) and Tsubasa

tensi la ari ni. macam tajuk di atas la. my considered best chum dun trust me on her secret. her deepest, darkest secret. and i know the thing she hid from another. ah~ takpe la. this another person pun tau sendiri2 je. bukan member tu kasitau. tapi, dah nama pun deepest, darkest secret. so tak pe la tak kasitau kan. but then my perception towards her dah jatuh. tabbaek tau dia buat gitu. the thing she did la, not the fact that she sorok that from me. ingatkan memula nak taip la kat sini sebab takde tempat mengadu. but then kebetulan when i'm on the line, ain pulak ade... ngadu la kat ain. sekarang ni rase beban dah kurang sikit. syukurr. :) tq me fren ain. wo ai ni. xiexie.

currently playing Afternoon of Konoha by Toshiro Masuda

enuff about that! sikalang nak naip mende yg dah lama nak naip tapi malas nak naip. muahahaha :P ari tu gi jengka nengok anis kawen. kesian kat ika sebab aku beriye2 nak gi sana and in the end dia pon setuju, dah tu pegi balik dia drive sorang takde tuka2 orang.. siann ko ika, nanti aku blanje delifrance yek :D beh gak journey nak ke sana. banyak sesat (well... takde la banyak pon sebenanye hi hi), dah tu ade pulak scene kejar mengejar heh heh! tak de la kejar mengejar ape. cuma bila masuk simpang masuk menuju ke bandar pusat jengka tu. kitorang stuck belakang lori besar. 2 pulak tu. then mula la cakap konon2 ade la scene aksi hindustan kat atas lori. dah kiri kanan menghijau je, macam kat mumbai. sekali nengok belakang, ade kete polis. hah! tuuu dia. scene kejar mengejar (tapi halaju kurang dari 80km/j muahahaha :P) melampau betul. oh ye before det ade la satu keter plet sabah lajuu je memotong jalan kitorang. macam kena kejar pak polisi. tu before masuk simpang ke jengka la. balik pulak jumpa lagi keter tu. kena potong lagi. heh. lantak dia la. balik lak singgah sebentar di mcD. balik kenduri tu. dengan baju kurung ayu segala. nengok kiri kanan kot la ade orang pandang serong. nak buat camne, gi jauh2 ke jengka makan sepinggan je. aku normal la makan sepinggan je sebab, ntah, tak bape minat sangat nasik minyak. member aku yg konon2 nak makan 2 pinggan pun makan sepinggan je. ha ha ha hampeh. so singgah sebentar di mcD tu, aku makan la sekali utk malam. sebab parents aku tadek di rumah n aku (kalau dah bejot) pasti bangun tengahari punye la. so kire lapik perut sampai the next petang. PETANG tau. maklomlah tadek orang kat rumah masak pun malas, tak makan la. malam makan roti je. ha ha.

currently playing Ao no Uta (blue song) by AKFG

hah satu je yg aku kesal masa journey to the east hari tu. nape laa aku tak bawak cd player n instead kasi farid bawak ke tioman. kan aku dah rase tak beh tak denga lagu2 AKFG satu hari. tatau nape... suka lagu2 AKFG sampai kena denga atleast satu lagu per day. hari tu tak denga lansung. eh ke denga masa siap2 nak gi, tapi macam taim nak siap2 tu kejap sangat. so dalam kereta ari tu aku kebosanan nak mampos. taim tak cakap2 la. hah bagi yg nak denga lelagu AKFG aku sajes denga
1. haruka kanata (the far far side)
2. mirai no kakera (fragments of the future)
3. kimi to iu hana (a flower named "you")
4. konayuki(powdered snow)
5. rashinban(compass)
6. sunday --> ni behh!

currently playing Sunday by AKFG

emm.. ape ha nak taip lagi? ni laa akibatnye kalau pause kejap sesi menaip. lupa plak ape nak ditaipkan. heh dok pause pun sebab gi nengok niki nye blog. ingatkan ade apdet. rupenye apdet komen. muahahaha :P ghopenye dia letak gak izam nye reply for komen dia. muahhahahahaha jeres la tuuu jeresss (tak abih2 aku ngan jeres aku ni) :P

wokeh la. penat dah. idea ilang. lenkali sambung. daaaa

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: