Tuesday, March 23

Muahahaha lagik!

Winamp playin' Emu ~For My Dear~ by Gackt

excerpt from niki nye blog:

--------------------------------------------------------------------------------

my bag ni nak kata kecik ruang bukaannya tu tidakla... tapi terseksa gakla nak amik hp yg dah dok kat dasar bag tuh. tgh berusaha amik hp sambil berborak2 ni, (tataula napa aku tak tanggalkan bag tu n baru carik. time dia tergantung kat ketiak la aku nak gak carik. ituler namanye menyusahkan diri sendiri....) apa aku citer tadi?..haa... tgh2 aku sebuk berusaha tu, skali gee poke pinggang aku. hahhahaha mcm siol. aku nak melatah dgn menghayunkan tgn aku kat gee tapi tgn aku tersekat kat dlm beg.

(mcm citer gaban masa kita kecik2 dulu tu..."gaban hanya memerlukan 5 saat utk menukar ke baju apinya" tapi kita tgk lama gila kan adegan tuka baju api tu...so aksi aku ni pun korg sila bayangkan dlm gerak perlahan)

bodoh. tersekat lak dlm bag. aku pun cuba jugakla nak keluarkan tgn aku dr bag. cilake tersekat gak...tersekat sbb bukaan bag tu tlh dikecikkan oleh ketiak tgn sebelah lagik la ni..heheh dah berkerut2 dahi aku ni ha... tak dpt nak keluarkan tgn...berusaha gak ni..berusaha gilerr...sampai pening pala sbb kerut2 dahi. serius gila usaha aku ni. mungkin gak rasa nak muntah loya tu pun kesan dr tak dpt melatah. hehehe punyerla kuat usaha nak keluarkan tgn tersekat tu. sampaila chul kata " oi berusaha gak nak melatah. dah 3 minit la..kire lambat"

--------------------------------------------------------------------------------

adoi laa pecah bladder aku :ROTFLOL:

dah. nak gi nengok Girlies Night 8TV. nanti2 sambung.


ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: