Sunday, March 6

..Let's Get Back To Reality.

Winamp playin' Crazy In Love by Beyonce ft Jay-Z

sudah lama tidak memblog secara serius. ye lah, sejak kebelakangan ni asek terapung di awangan je muhahaha :P takpe takpe aku punye fling sudah abih, so takde la nanti berlebih2 pulak cerita pasal oujisama ngan antonio. sikit2 ade la kot. harharhar remind me of this whenever i cross the borderline ok! :D

bukan la tanak menaip secara serius (as in blog pasal mende lojik sikit dari asek2 citer pasal fling aku je)... dah banyak kali dah menaip half-way, tapi lepas tu malas pulak nak publish. jadiknye takde la update yg "serius" (huh selama ni ade ke pun aku serius kan harharhar :P) dah tu pulak sejak jadi haiwan nocturnal nih, takde banyak mende yg menarik untuk dicerita melainkan keadaan dan perasaan di opisku yang beroperasi 24 jam tuh.

hah. since keadaan pc dan strimik ku dah hampir pulih (dalam 85% la ni lebih kurang), nanti kejap2 lagi aku tuka la lagu2 dalam soundblox tu. bukannye buleh denga pun lagi kat opis; takde masa weh.

oh ye. daku sekalang ni tengah berusaha untuk membuat satu vcd dance2 kpop nih... jadi aku nak mintak bantuan kengkorang ni (yg paham bm ni la) kot la ade terjumpa dance lesson lagu2 boa (quincy) ngan bi (it's raining), hulor le kat daku yang mencarik ni di alamat deathberry[at]gmail.com. setakat ni ade lagu shinhwa yg lama2 ngan beberapa lagu lain yg tersesat (mostly boa). harharhar kalu dah komplete beh la nanti menari macam orang gilo harharhar :P nak pinjam? buleh aje. tapi pop song aje tau. kire mtv stlye punye dance. adek aku tau lagu2 camne. bukan tango ke waltz ke. hihihi :D

hah ni nak citer la nape tetibe gatal nak buat vcd blaja nari ni. sebenanye 3 minggu lalu team aku terpilih untuk buat performance pada jumaat yang baru lepas ni. nak dipendekkan cerita, diorang (colleages aku) decide nak menari. aku ni malas la nak tunjukkan skill nari aku (yang macam tahi tu). tapi lepas hari berganti hari, aku rase tak pueh hati sangat. asalnye nak buat 4 lagu, pastu jadik 3, pastu las las masa hari sebelom perf tu dia jadikkan satu je. arghhh! konon sebabnye ramai tak reti nari lagu yang AM aku pilih (yg mana aku reti la nak kasi steps untuk 2 lagu yang disajes tu). baaakaaaaa. huh. takpe lah. dah lepas dah pon. tapi atas sebab itu maka hari rabu lepas daku dapat idea nak buat vcd tu. enuff of that.

sebelom aku tutup tirai, saje nak luahkan rasa tak pueh hati. antonio (henceforth ku panggil uncle) buat aku mentally tortured! grr grr grr.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: