Thursday, May 26

Belly Shancing? Muhahahaha :P

Winamp playin' Flashback! by Asian Kung-Fu Generation

It's a nice day to be alive.

Takde... teringat je kat lagu poetic ammo tuh.

anyhow saje la nak cerita, ntah nape aku ni malas betul nak bangun awal pagi dan membuat sesi nari2. aku dah buat dah vcd nari2 tu. tinggal nak ikot je. nape ekk, will power aku tak kuat dalam bab ni? kalau aku senantiasa tido lambat tu lain citer la, ni dah kalau tido cepat pon liat sangat nak bangun before pukol 11 nih... isk payah betol.

okeh cakap mende lain plak. rcently aku kan membaca buku agatha christie's poirot series kepunyaan anis (alah baru nak masuk 2 buku pun), sekali aku jumpa la pulak torrent anime citer ni... tajuk anime: agatha christie no meitantei poirot to marple (agatha christie's great detectives poirot and marple). dl la. kasi nengok sket. uhh... memang katun cite dulu2. setting dia around 1930s. ok la tu. anime dia takde la menarik cam anime tv tokyo, maklomlah anime saluran nhk. kalau nak tau nhk tu saluran seperti rtm. tapi rtm pun kadang katun dia menarik. kalau kengkorang suka nengok anime cam citer daddy long legs tu, boleh la layan anime ni.

sebut pasal daddy long legs pulak.. huaaa fadi dah nengok cite tu, aku yg beriye2 nak nengok ni tak nengok2 lagi. camne ek.. kena beli ram cepat2 ni, pastu beli hd yg power. baru beh nak mendl. betul dak. buleh la aku continue mendl kpop stuffz. harharhar.

wokeh la, ingat nak belaja steps lagu yuljung esok ni. hwaiting!!!

(ah sebut pasal cakap phrase korean ni pulak... tadi tghari aku lunch la kat mcD. b4 aku settle down tu, tatau la nape aku kalut sangat ari ni.. dah tu kebiasaan aku kalau kalut aku sebut 'ah... mitchussuh~!!' which kinda means 'ah... gilo~!!'. sekali ade la dua auntie ni pandang aku. aku pelek la. sebab aku ingat chinese. sekali dengar la diorang bercakap. korean tuh! patut la pandang aku. dah la taim aku makan pun ade pandang2 gak - bukan jeling2 yer - jadi aku pun macam, eh diorang ni tak penah nengok orang pakai tudung cakap korea kot. dah la bahasa pasar. mhahaha :P)

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: