Monday, May 2

Uhuk Uhuk

Winamp playin' It's Raining by

하리 이니 사야 보산 길러, 자디 사야 구나 한글 은툭 메나잎.

hahahaha terkulat2 aku nak menaip ayat di atas tu guna soft keyboard kat leptop ni. ayat yang aku sorang je paham. orang korea pun takkan paham ape aku taip tu. oh ye, orang lain yang akan paham ialah orang melayu yang reti baca hangul.

sudahkah daku memberitahu rancangan real romance loveletter 리알 로망스 야내편지 dah masuk season 2? kalau dulu satu 여자(女) dan beberapa 남자(男), sikalang sudah 7 of each gender. walaupon kurang sikit seronot dari dulu (sebab dulu yg lelaki je membodokan diri nak mengorat satu pompuan), tapi part minor league (마이너리그) jadik beh plak sebab lelaki perempuan sama2 kena ketuk ketampi huahuahua :P pastu aku nengok jo sung mo 조성모 dalam ni comel la pulak ahaks :P tapi takde la sampai nak minat kan. park jung ah 박정아 plak lawa... suka la nengok dia. sora pun sedap. oh ye adek aku tepon tadi mengeksplen bagemana buleh jadik shinhwa 신화 mania dikalangan kawan2 dia.... o rupenye dari rancangan ni la yer... harharhar ya rancangan ini memang sesuwei untuk mempromosikan shinhwa yang beh tu muhahahaha :P

eh alamak... sedang menaip2 ni teringat pulak kat cd 1st live concert diorang ... mana ekk cd tu... ha!! jumpa pun. nak layan cd tu pulak la. update buleh lain kali kan muhahahah :P lagikpon takde mende nak cite sangat pun. nanti la kalau rajin aku taip la pasal percutian di awana ke ape kan... harharhar :P

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: