Saturday, May 28

The Revenge of The Sikh (yup, u're reading it right)

In the mood for Star Wars OST

ade la sorang kawan sikh aku ni. ari tu aku telah "memaksa" dia membelikan mcD untuk aku. sekali malam ini ketika hendak menyaksikan wayang bertajuk star wars episode III: revenge of the sith, aku pun dengan "paksa rela" membelanja dia popcorn combo. large plak tu. heh. masa aku nak keluar duit tu, sempat la dia cakap, "hahaha this is the revenge of the sikh!". member aku yg sorang lagi (melayu la) pun gelak. ces. takpe. ade lori ade bas.

anyhows pueh hati la dapat jugak aku menyaksikan wayang episode III ni tanpa megapply for annual leave. tu pun mujur member aku yg sorang tu mengajak. nengok lepas keje, dalam pukol 1 la start. dok tengah wo. dah la belakang. baek punya.

nak aku citer pasal cite ni ke? tak payah la kan, nanti tak surprise plak. yg pastinye tadi inche rob thomas (hahahaha :P) ade ngan abang bo, sekali nengok ngan kitorang. walaupon seat jauh namun satu baris tuh! wahahaha seronot!

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: