Friday, September 19

Dah.Solat.Ke.Belum?

Kalau belum solat, baik pegi solat cepat... tak baik lengah2kan semayang, takut nanti tak sempat kang baru tau, lepas tu kalau dah terlepas tu jangan lupa nak ganti pulak... ahaks:)

masih tensi lagi sebab takleh online. dah tak leh online ni, tak leh la post hari ni nyer blog. camne nak post kalu tak leh online, btul dakk. member sebelah ni main lagu haruskah diuji versi chinese.. haiya.. bosan tul tak de soundcard ini pc.. kalu ade aku dah masukkan lagu kr byk2 ahahaahahaha k-pop n j-pop is my life!! (d-uh) Masih tak dapat nak kluakan lagu hyori ni outta me head. aku rase kalau aku ade masukkan lagu 10 minutes tu dalam mp3 player ni akau ku dengar sampai muak wak wak wak wak wak (tapi lagu haburashi ni aku pasang byk kali tak de la muak keh keh tp dengan syarat la kena selang ngan lagu lain). HAH! dah tau kenapa tak leh nak kluakan lagu 10 mins ni... sebab tadi member sebelah ni pasang lagu jLo. dah lagu 10 mins ni pun ade iras2 jLo nyer type nye lagu, jd sebab ITUlah teringat kat hyori. hai la hai hyori tu dah la sebaya aku je. kemain lagi. heh berangan la kalu aku nak body serupa dia. everything contrasting to her, eksep for kaler kulit ahaks~!

(pause kejap. nak pasang pine aku nih. geram seh geramm)

kensel pasang. geram seh, apende yg pompuan tu cakap tadik aku tak dengar (apsal aku guna seh seh seh nih? haiyaa tatak paham). anyhows, biarkan je la ngan pine tu. dah tak de mood. ni lepas ni nak kena gi loyat plak. nak gi loyat ke? kat sini tak de kedai komputer kah? kalu ade malas laa aku nak gi loyat. kena guna duik jugak tu, nak pegi balik. dibuatnye ujan lagik... berat woo ni buku. aku pk baik aku gi amp pt je la. tapi amp pt takde surau. ade tu ade la tapi kenek jo... tensi nak solat situ. jadi kesimpulannye aku nak kena gi jusco gak. kat situ sah sah ade jual brg komputer (kalu takde baru aku gi amp pt, tapi lepas solat la yer).

sampai sekarang tak de network lagi. hampeh dak?

**tambah ketensenan lagi. evaluation??? I've just been here for less than a week, and already have to make evaluation? ha ha ha ha hampeh. Huwaaaaaaaaaaaaaaaa ToT .. lepas tu kena pulak carik kampeni sendiri... haiya mana nak carik yg guna cisco kat kl ni... kena tanye zam ni kot la ade kat kampeni dia... pilihan utama aku kampeni zam, then ika, then baru la kat tpt lain. pastu tanye kak en pulak, tanye ys, tanye nuar, tanye tanye tanye tanye je la sape2 lagi. haa sony music ke, tu tu tu am bank ke, mana2 la dekat amp pt. yg mana aku tak perlu naik 2 kerendaan (ha ha) nak ke sana. carik area maluri+mpaj ke okeh gak. tapi 1stly kena tanye member2 ika. hahahahahah jahat giler.. sendiri dulu tak mo kawan ngan or bebtul... haa ape kate tanye akmal. horror tak? ahahahaha

dah la. nyampah.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: