Wednesday, September 17

My First Attempt

Hello World!

...and I thought I lost my watch. Ghopenye ade dalam beg.. kesian kat bebdak row aku nih... ye laa dah asek2 klua masuk je.

Well.. since dalam friendster pun tak taip apa about meself, I rather not to type anything concerning my personal data in here. Maklomlahkan takut disalah abuse.

Been wanting to set up a page like this for a long tym.. tapi ye la kan bakpe membazir webspace kalau webspace tu buleh buat mende lain. Alih2 jumpa lak site ni... sakan le aku ni nanti kang.

Mende ni buleh ditaip dr training centre ni je.. bimakna updates untuk sabtu akan jadi jarang2, and ahad akde langsung. waaahahahahahahha!! and also i dun like the usage of capitalization of every sentence. sebab tu la semua ni kalau buleh nak ditaip hurup kecik je... mana yg terhurup besar tu, maapkan je la yer ahaks ^;^

okeh la nanti kalu bosan taip lagi

lil by lil infos:


current fav song: 10 minutes by hyori. napeee laaaa sukaaa laguuu tuuuu.... hyori seksi maksimas dalam vid lagu ni, tak macam imej dlm pingkul dulu. well, people change, sama la ngan itu timberlake kan..

current fav story: pheonix blood. can you believe it or not?

current diss: jackstinger. if u came accross this page, sorry aaaa but you're still in my ignore list you sonofabic~!

current oppa: still kwon sang woo ngan oshio manabu

current onni: still kim haneul. jewelery is outta me league.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: