Saturday, September 20

Nado moruge solle innundae.. wowowowohhhhhh

well actually i dunno the meaning of this phrase, but this is an excerp from the lyrics of the song Yae Gahm sung by a Korean group (maybe.. i dunno also) named PB's. OST of the movie My Tutor Friend, main actor Kwon Sang Woo oppa and actress Kim Haneul Onni. Ah~ Like this song the very munchien!!! Like the story a la-la-la-lot!!!

hari ni still takde network kat training centre tuh... tensi tensi. bape banyak kali daa takde network. tapi syukur la jugak sebab kat training centre lain ade yg tak leh nak online lansung.. ok laaa ok laa dah tak tensi. tapi nak tensi pasal mende lain pulak.. kenape laaa klas sampai kol 5 jugak... huwaaaa kasik laa balik awal dah hari sabtu.. tapi bila pk balik, tak fair la pulak utk diorang2 yg dah start seminggu awal tuh, kan kan kan.. tarik balik tensi.

dapat dah cek dari kampeni ika.. tapi huhuh dia tak masukkan data enrty yg memula tu.. hampa aku hampa... tapi takpe la dah dapat 2oo dulu pun dah kire okey. maklomlah aku sekarang ni sengkek giler... nak beli rotiboy pun pk banyak kali... huwaaaa padan ngan muka aku :/

oh ye tambah lagi pasal training nih.. tokujut jugak aku bila denga kena amek 3 exams instead of 2!!! ingatkan ccna ngan ccnp tu je dah cukup, rupenye kena amek network+ jugak... huhuhu takpe lah... walaupun tensi. bilee laa aku nak amek xm ni... mujur la diorang kate buleh amek bila2 je. kalau tak... hiii tatau la camne nak cope. mujur la yg ade dlm network+ ni ade gak dlm ccna. selamat skit.

haa.. lupa lak. tensi lagik ni bila teringat bas no 30 dari maluri ni. tau laaa depan kompleks maluri ni menuju ke kl tak de bus stop. tapi kalau orang dah tahan tu, brenti je la. TANAK DUIT KE BRADER??? lorat gilo. las las bila sampai kat imbi bas aku naik (yg lain la) berjaya overtake bas bodo tu. yatta~! tapi kesumatku belum selesai. aku dah mark dah bas tu. haremmm duit aku masuk ke bas tu untuk sepanjang minggu depan (kalaule aku ade nak gi kl la kan, kalu takde mmg la dia takde nak dapat punye ahaks~!)

hmm aper lagik. sebenanye aku tgh ponek gilo nih sebab balik lambat. gi amek cek dr ika, pastu balik lambat, kena pulak panjat bukit sebab jalan yg tak perlu panjat bukit sangat tu spooky je waktu malam. lagi satu faktor kepenatan: tensi. tensi je manjang. hidup aku ni kalu tak tensi satu hari tak leh ka? haiyaaa.. wat la yu. nak try tak tensi satu hari, camne boleh tak?

haa dapat gamba tunang anne hari ni... vahvahvah sungguh ayuu member aku sorang ni... tapi aku nak jeles pun tak guna la. boipren pun tarak ahaks~! semuga berjaya menghadapi zaman bertunang ni yang penuh dengan dugaan. harap2 karang jadik lah... jangan tak jadik macam member aku yg sorang lagi ni (nama terpaksa dirahsiakan untuk keselamatan diri). hah lepas ni sape lagi skulmet aku yg nak kawen/tunang? sorry la aku tak leh nak penuhkan jemputan korang buat masa ni, nanti bila aku dah pass xm ccnp baru buleh kot.. ahaks~!

okeh la panjang sangat dah ni. lepas ni nak dunlut lagi... haiyaaa ponek ponek.

lil by lil...

current song on 'air': motjengi shinsa (fly/cool gentlemen) by YG Family... suker lagu ni suker... sampai buat ringtone pon org tanye aku guna lagu ape hahahaha~! harap2 jangan la ade artis chinese yg tiru ni lagu.. biarlah how deep is your love tu je kena tiru.... huhuhuhu

current lust: still kwon sang woo oppa. ngan oshio manabu-niisan~! (bile tah depa jadik abang aku pon aku tatau ahahahah) jugak kurosaki-kun heh heh heh

current 'beshfren':hyori. hyori. hyori. jahat gilo hyori ni, meracun kepala otak aku.

current dongsaeng: boa. atlantis princess dia tu la.

current oppa: sakuraba yuuichirou. tomoya nagase tak kire aaa. nak yuu-chan je jugak. ahaks :P

current onni: takde.

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: