Friday, September 19

Somebody Save Me...!

huhh..huh..huh..huh..huh.. (quote:why do you sound like an obscene phonecall? - Watson, The Medallion) seronok jugak blaja networking ni walaupun penat... wahh nape laa aku tak minat nak belaja ni dr awal2 lagi? ho ho ho horror kan dengar. ye la dulu masa sekoloh dulu, bab network la paling malas. programming bleh terima lagik. klas data comm malas nak gi, tutorial pon kna pegi sebab chegu knal. kalu chegu tak kenal tak pe jugak. agaknye la kan sekarang ni 'ter'minat sebab
1. ade prektikel/demo baaaikk punye... senang skit nak paham
2. ade budak netwrk melayu... jadi ape2 tak paham bleh tanye dia (nak tanye classmate yg lain, tak bape cakap sangat ngan depa. ade laa pulak sorang dua yg aku buleh cop sombong gilabab) tapi kan budak ni pun cam belagak skit, tapi ngan klasmet lain okeh plak. .. macam laa macam. tatau lagi la kan iye ke tak sebab baru ari ke 4. kalu dah lama pun perangai serupa itu jugak, baru buleh cop.. ahaks (that particular person tu kalau came accross this page jangan mare ye :)

recap semalam punye event lps 5pm: balik umah ujan lebat. bila sampai rumah la, b4 naik lr belom hujan lagi. tensi tul, abih kasutku basah. lantas ari ni kena la pakai sandal lain. pakai sandal chemau nih, sebab REVENGE IS SWEET uihiauehioaehaeiaehoiae malam pulak aku online on the new pc (dapat pulak, selalu takleh heh!) jumpa anis kat YM (Y!M me death_5trawberry) sibuk mencarik keje dah tu.. maklomlah dah nak kawen.. dah syarat nak kawen kena keje dulu, so tak dpt la nak buat SLG macam aku... bagi aku la, quite rugi gak kalau tak buat SLG ni, maklom lah dah la free, senang2 je dpt rm500. blaja plak tu. pastu amek exam. surupa ngan aku nyer scholar jpa la plak. sampai skarang tak panggil2 pun. selamat aku takyah keje ngan gomen. tapi bila pkpk balik, teringin sebenanye nak keje ngan gomen walaupun low pay... eh termelalut la plak. back to chatting kat Y!M. lepas anis LO sebab nak tgk charmed, yin lak online (ahaks jgn mare aaa aku ikut nama ko letak kat friendster tuh) tanye la camne klas dia.. dia ckp menarik la jugak... dia amek EDP, macam behh je. lepas abih ni kang dia dapat la jadik exec.. bleh aku keje ngan dia kang ahaks. lepastu koneksi pon terminated. asal aku dapt online malam guna pc baru tu je, asal lpas kol 12 mesti kena terminate. nak buek camne kan, bioorr je la. pepehal bleh online kat klas (blehhhhhhhhhhh~)

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: