Monday, September 29

Memories In The Rain

hmm hmm hmm... banyak sebenanye nak taip ni... tapi tak ingat semua. camne ekk?

1stly aku tensi la ngan sorang minah ni... expect me to do all the calling when she supposed to inform me whether she can do it or not. bukan sekali dua, banyak kali dah. ari tu je aku dah rase tensi maksimas. tapiiiiiii tak de la nak lepaskan kan. diamm je ler. bior je ler.

ari tu bejalan2 di berjaya times square. belum bukak lagi itu komplex masa aku jalan2 tu, cuma starbucks kat depan tu ngan 7-E je. tapi besau giler tu kompleks, 8 tingkat of shopping mall(tu tak masuk LG kot), pastu 4 tingkat cinemas (cinemas ape yekk? hopefully tgv/gsc lar. kalu lain malehhhh) and then ade funzone where got this roller coaster very takut to see meh.. ade ape tah lagi, je ne sais pas sebab main jalan2 tgk2 je tak de la observe betul2. hari ni baru la bukak betul itu berjaya. sekarang ni kalu nak pegi senang ah. nanti kalu dah tak de blaja lagi nih atau nak gi camne.

ouhh aku ni tak nengok pirates lagik (huhuhu) pastu bile nengok kat paper semalam pirates dah tinggal 2/3 slots je. bimakna kejap lagi abih la tu. bile nak gi nii???? plan aku ni la, bejot je kang pegi la. pastu nak layan lxg lagik, ck lagik (ck ko nak gi nengok ke??? haiyaaaa) taaapiii lxg ni memang nak pegi nengok sebab ade sean connery yatta~!

emm ape lagi... iii idea semua ilek bila dah dload banyak game ni... sampai sini je la. ciaow

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: