Thursday, September 25

**Finally!**

semalam adekku sayang telahpun berjaya berangkat ke dublin... yatta~! dapat la aku kemas bilik dengan sepenuh perasaan ahahaha.. anyhow i really hope that she will land there safely.. jangan la jadi ape2 kat dia huhuhuhu actually terasa hampa la jugak sebab tak dp fly dulu.. i am supposed to be the 1st in my family to fly abroad... and i already missed the excitement to be on a plane. ya lah, the last time i was on a REAL plane is more than 20 years ago... huuuuu~ nak gi obersi nak gi obersi

enuff bout dhat. oh, ni la nak kasitau kenapa tak buat blog lansung semalam walaupun dah pk ape nak taip masa dalam public transports.. nak tau kenapa? kalu tak mo tau, pedulik ape aku hah hah hah~! emmm.. sebabnye ialah... aku dl banyak game and semalam asek main game je. huuhuhuhu dah la masa lecture pun main game, masa suruh set users pun tensi je nak main game!!! Somebody Save Me, I Don't Care How You Do It huhuhuhu.. but then I realized dhat i am the only person who can save myself... btul tak? btul tak? btul kan kan kan...

hmm dalam lrt tadi nampak twins.. comel~! alah budak kecik lagi.. and dhen tercetus la idea nak buat citer pasal twins.. lebih macam sibling rivalry versi twins la. ha amacam? tapi tu la.. tatau jadi ke tak. bape banyak dah so-called novels aku yg tak siap2.. cerpen aku buat pun semua ending hampeh. cenggana tu? hmm hmm hmmm

semalam dpt call dr finas, nanye pasal aku jadik ke tak nak join tu kursus tulis skrip. kalau ikutkan hai, memang aku nak, ,tapi dalam keadaan sekarang ni aku tak tau aku boleh catch up ke tak.. camne ni? hmm kena laa rejek. semalam balik kol 5 pun sampai ampang dlm 520, nak naik bas ke zoo lak, bape lama? mesti lama punye lah.. sebab jalan tu selalu busy busy busy.

-----eee tensi tul dengar orang sedut hingus ni.. yak yak yak dah la aku posa ari ni yakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

hah aku lambat ni kan, nampak jugak nirwana sarip yg brlagak nak mampos2 tu. iii tensi gak sebab diorang tak letak nama aku dalam ex-cul... aku contribute jugak dalam tu!! kalau aku tak contribute lansung tak pe la jugak. ni, banyak jugak tau yg aku dah contribute.. huhuhu life is unfair

tapi kan bila nengok buku tu, macam tak caye je rama yang akan beli... sebab for me, buku tu tak menarik lansung~! cakap je banyak.. compared to TIMES nyer directory for kids, mmg beza banyak. takkan la sebab misken tak leh nak letak kaler banyak sikit. ha ye la, mende tu guide for parents.. abih tu anak2 sure nak nengok jugak. kalu aku la, mesti nak nengok utk choose mana aku nak pegi, ape aku nak buat dsb. bengong tul.

hai la hai, bila aku nengok faris tu seronot je chat, jeles gak aku. aku nak jugak chat banyak2 gitu.. ahah amacam? tapi tu la, kalu org meseh aku pulak malas nak jawab. ha ha ha ha hampeh gilo kan kan kan. tapi aku pelik jugak la, kenapa once in a while aku akan dpt ramai org req nak chat in one tym. ade cycle ke ape kan ngan Y! directory tu, kena ejas profile at diff tym la agaknye so dhat takde a org msg 2 profile in same tym. kan kan.

huaarggghhhhhhhh nantok.

zzzzzzzzzzzzzz

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: