Wednesday, October 1

Selamat Pagi... Teman Adik Di Sini..

... Bangun dengan riang, bernyanyi~! bermain bersama, ayuh~! tidur adik lena, sungguh riang membesar bila bersama pampa~!

hah!! apokomondo ni?? lagu pampers la plak.. ish ish ish sebenanye banyak nak tulis ni, tapi asyik lupa je (macam biase la).. u see, i dun have the tendency to jot down every single thing in seperate paper then transfer it to the next. as if i have a strong memory... if only. i admire datuk sri dr mahathir.. he has a powerful memory, and i do wish that i have the same as him. maybe i need to eat more raisins.. yatta~!

pagi tadi denga lagu beat it - michael jackson. lama dah tak denga lagu tu. dulu punye la suker... tapi lagi suka parody dia by weird al yankovic - eat it (back then i have no prejudice to the yahudi) really made me going~! and suddenly berjaya bersiap b4 0805. behh tuuuu hah hah hah

oh, iklan citer korea janghwa, hongryuhn/the tale of two sisters dah klua kat tibi. huu holol nengok... aku rase lagi holol dr citer the ring.. tapi tatau la kan. eii btul ke aku nak nengok ni? biar benar?? aku ni dah la giler penakut. citer dark water tu pon tak berani nak nengok. mujur la citer dia lambat lagi nak klua. jadi bleh la nengok pirets dulu, pastu definitely lxg. yaaattaaaa~! lxg ni aku tunggu lama dah. kalu tak beh memang la akan tensi.

hoo laa gilo ngantuk. apsal aa asek ngantuk je kalu dtg sini. tapi kat umah pun ngantuk jugak. maybe sebab lemak dah terlebih sangat-sangat (for those who know me will definitely agree) - that means aku kena la excersize lebihkan... kalu jalan 20 min sehari tak cukup. teringin nak naik beskal cam dulu2, tapi jalan kat watan ni bahaya skit kalu nak compare dengan deekat bukit beruang dulu. and oso banyak berbukit kat sini... hampeh. banyak tul alasan.

hai kat depan ade 'wayang' tapi tak nampak lansung.. kena tuka lense cepat ni. tensi tensi. hai sape pulak yg sedut ingus ni... this is the yakkiest thing today compared to freshly made cat dung and dungs being stepped on (but cannot compare to the one i stepped on.. hari ni tak de la, tapi who knows in the future kan)... YUCKKKKKKKKK~! sebab ape tau buleh jadi yak... i've been there. i know the feeling how the ingus sucked into the throat. so kalau ade org sedut ingus, i automatically feel i too. that's why!!!!!!


kesian tul female chinos dalam kelas aku ni. instructor aku panggil semua moi moi moi. macam la tak de nama. nama aku pulak jadi 2 b, pastu nama ina je betul (kalau tak salah aku la).. maybe sebab nama dia paling senang nak ingat kan. tak pe la tuh..

sekali nengok poster janghwa ni macam poster citer jepon pulak. mujur la ade tulisan korea kat bawah tu. kalu tak mesti ingat citer jepon gak. oh and also tu nama direktor. direktor tu jugak direktor citer three. haiii bila teringat three teringat pulak nak nengok citer toolampook (camne tah eja tak ingat.. malas lak nak nengok site gsc). the problem is bila nak gi nengok ni? dah la kelas sampai sabtu, ahad mesti malas giler nak klua. hai hai hai dah teringat pulak lepas ni kena blaja bawak keter balik... dibuatnye dapat yg ket cyber tu utk prektikel kan dah payah. i know, mmg aa senang kalu naik bas. tapi tu bermakna aku kena la klua rumah before 7am. tak ke hampeh tu. and then takkan la ari2 nak tuka bas-lrt-komuter-bas balik. hangus la duik aku huhuhuhu T-T

hah dah teringat pulak kat emily strange. nak bukak webbie dia sat nak nengok. jap aaaaaa [brb mode] heh dah nengok dah (selepas bermain beberapa game, that is ahaks... ala kasi can la tadi network giler kejap). budak ni mmg strange lah jugak... heh heh... belum abih browse ni sebenanye.. nanti lah, dah abih browse taip lagik heh heh

haiii... server down balik. nak gi solat jap aaaa

------transmission disconnected--------

okeh... lama sangat sebab main game. hah hah hah gilos la main game ni... gilos giloss.... addicive betul!!! enuff of this dimond mine already... malas dah (padahal sebenanye dah abih tempoh)... yg ni nanti mesti dl crack dia.. amacam? berani?

hai lahai. bile la nak pegi nengok piret ni? dah ari rabu dah ni. ari ni lapan inggit je. esok la kot... huhuhuh sedehh...

oh ye. ari ni naik satu bas ngan anak pak sarip tu lagi. hampeh tul nengok muka busuk dia tuh. balik2 tudung tu je dia pakai. takde tudung lain ke? yg lain seingat aku satu tudung kaler pink. pastu dia pun pakai la ikut sukati dia je. sukati lah, bukan aku nak adekku kawen ngan dia pun. adekku pun bukannye kenal minah ni pon. lagi satu serasa aku la kan, tak penah aku nampak dia as-solat (perghh ngumpat baikk punyaaaa) bukan la nak kate aku ni bagus sangat kan, tapi... ntah... tak penah ku nampak dia di bilik semayang itu, dan semayang. so... ntah la. tak baik la pulak cakap cam tu kan. tapi kalau tak sebab aku pangkah dia abih2 tak de la aku nak letak nama dia kat sini.

okeh la dah tak larat aku nak ngompos. nak main game lain la pulak ahaks :P

ThE DeaTh aNd ThE StRaWBeRRy

No comments: